čtvrtek 29. ledna 2009

Vysvědčení & to ostatní :D

Tak moje první středoškolské vysvědčení. Jsem na sebe strašně naštvaná, pže vím, že o mholo být o hodně lepší. Flákač jsem :D Tak, snad se to spraví. Takže...čtyřikrát dobrý, šestkrát chvalitebný, třikrát výborný + dvakrát výborný za nepoviné předměty. Jsem výborná jenom v předmětech jako tělocvik a hudebka, nenaštvali by jste se? xD

Ten den vypadal asi takto, nejdřív jsem se snažila přemluvit mamku, abych nemusela alespoň na tělák, bezvýsledně. Tak jsem šla na tělák, kde jsem hráli ringo. No nádhera. Lítala jsem po hřišti jako blázen s tím, že jsem dvakrát spdala a taky to jde dneska fakt... cítit :D Potom dějepis, takové soutěže. Dostala jsem 1 za aktivitu (to jsem to asi přehnala xD) Matika, písemka...divná škola, ale pořád ji mám ráda :D Francouzština, to jsem se seznamovali s francouzkou hudbou. Prostě jsem udělali tabulky, do kterých jsme francouzsky napsali zbožnuju, líbí se mi dost, moc, líbí, nelíbí, nesnáším apod. Poslouchali jsme ty písničky, křížkovali a hodnotili. Mezitím jsem nakreslila tři takové obrázky... :)


© by Amelie

© by Amelie

© by Amelie

Nevím, co to je ani jak to pojmenovat xD

No a potom to vysvědčení. Nejdříve nám třídní zadala nějaké otázky týkající se vztahů v naší třídě, k učitelům, profesorům a škole celkově. Potom jsem každý měli říct 2 věci, které se nám na škole líbí. Bla bla a pak to rozdala i s pochvalama, kupodivu jsem jednu dostala i já xD A Aleš...Aleš dostal důtku, tady se koukněte za co :D (Ničení školního majetku, resp. Freda, kdyby někdo nepochopil :D)



Tak den pokračuje zvesela. Odpoledne návštěva babiček a dědečka, potom sbor, kde mi Terka tak narovnala záda a nejen mě, že to není možné. Pak jsem se naučila novou pobrukovací melodii, kteoru si nepamatuju xD Ale pamatujuu si jednu písničku od Outsiders ... Interred in time... ti lidi jsou šikovní... a já s nima chodím do školy O:) až na Kiki... a bubeníka myslím, nevím :D

Teď zrovna popíjím kakao, píšu si s Tomem a dnešní den bude vůbec různorodý, taktéž celý víkend. Maminka jde v neděli s Igorem na Floydy, tak se tam pobaví..a já už se šíleně těším na Colours i na ten náš školní ples :) (Ještě botky to chce)

1 komentářů:

Dořičáčci řekl(a)...

obrázky jsou super, dalo by se to použít jako předloha pro drátkování či korálkování.... a to vízo - na poprvý dobrý, ale neflákej to :-) a měj se!

Okomentovat