neděle 25. ledna 2009

4 pírka: zkoužka... z literatury? O_o


Tak nějdřív něco k tomu nadpisu. Film Čtyři pírka: zkoužka cti mě fakt dostal, jen nevím jak skončil, páč jsem při něm usla. Ale jedno vím jistě, Heath Ledger v tom byl určitě úžasný až do konce xD Třeba jako ve filmu 10 důvodů, proč tě nenávidím :)

Tak ten test z literatury, možná že budou ješt nějaké testy, a to mi je jedno, byla jsem týden nemocná, tak jim na to kašlu xD Ale klidně si dál budu říkat pilná studentka, pže jsem, ale mé vysvědčení tomu moc neodpovídá O:D
Co se té školy týče, tak mám pocit, že se tam celý týden nic nedělo. Nejlíp mě informovala si tak Zuzka. Zítra prý v IVT budeme plácat panáčka z palstelíny a páchat nějaké animace :D

Jinak včerejší večerní prpocházka z Dubiny přes Starou Bělu až do Výškovic, pak na Polikliniku a do Tesca na jeden nákup, od Tesca k Intersparu a pak domů, mi rozhodně zvědla náladu. Neviděla jsem Kubu celý jeden dlouhý týde a rozhodně jsem si měli co říct :D Na konec jsme potkali i jeho sestru, zajímavé stvoření tohle :D

No a já mizím, pro tu plastelínu xD

0 komentářů:

Okomentovat