čtvrtek 22. ledna 2009

****

Dneska originální nadpis, což :D Ale všichni všude používají tři tečky, tak si tam šoupnu hvězdičky a rovnou 4 xD

Už jste někdy zažili emotikonovou mánii? Já ano, včera :D Znáte toho emotkona, kdy se místo dvojtečky použije 8? Vypadá takto: 8) A včera, nebo možná už dřív, byla Makrelka trochu vynalézavá a originálně si smajlíka přepsala na 7+1) (matiku doufám umíte :D) No už to začalo, takže nám vzniklo: 6+2), 5+3), 4+4) a Lee se trošku rozjel a načmáral i něco složitějšího, co se mi bohužel nedochovalo :D

Víte, taky jsem dneska přišla něco zajímavýho. Tak nějak mě napadlo, že už asi nikdy nebudu simulovat :D Ono se to možná nezdá, ale ve škole je větší zábava než doma. Ano, kolikrát ráno vstanete a říkáte si, že se vám dneska opravdu nechce a tak začnete předstírat všechno možné. No a když vám na to skočí, zůstanete "ležet" doma. Zapnete počítač nebo nějaký film, jen tak vegetíte a po hodině zjistíte, že je to vlastně nuda. To já se třeba do školy těším každý den, i když se mi tam nechce. Takové bombardování se křupkama v posluchárně chemie není k zahození :D

Zítra konečn nastane zlaté vysvobození a budu moct vypadnout ven. Samozřejmě za Kubou, jak jinak ;D Musím vám říct, že i když ven normálně nechodím, teď mě to fakt štvalo. Onemocněla jsem ve čtvrtek, od pátku jsem byla doma a v pondlěí jsem byla zdravá jako vždy, jenom jsem měla trochu větší spotřebu kapesníků no :D Ale to není důležité :D Důležité je, že jsem prostě musela ven, ale prej že "mohlo by se ti to vrátit." Holt proti vyšším silám nemám zbraně :D To mi připomíná, jeslit budu muset ráno zase do ochodu :D

Ještě bych vám mohla představit ty 4 kočky tady :D Takže od shora : Sabbath, Mystery, Miles a Nee-Chee. Hezké že, akorát nejsou moje xD

A ještě něco...mám sice uzavřený známky, ale polovinu jich nevím XD

http://plurk.com/Miuscus/invite

0 komentářů:

Okomentovat