neděle 11. ledna 2009

V sedmým nebo osmým nebi ;D

° Znáte ten pocit, kdy se nemůžete dočkat, aby už nastala TA chvíle. Já ano a mám ho zažitý opravdu čerstvě...
° Celý den jsem měla motýlky v břiše a to doslovva, až se to nedalo vydržet :D Snažila jsem se dokonce roptýlit se fyzikou, ale ani to kupodivu nepomáhalo. Prostě jsem se každou vteřinu musela těšit na večer.
° 20:35 - 21:25 jsem...jsem chodila a povídala...asi si teď říkáte, že jsem cvok, ale ne... nepovídala jsem si sama se sebou. Někdo se mnou byl :) Snad s nebudete zlobit, ale tyhle hezké chvilky jsou záležitostí mého vědomí ;)
° A přesně tohle jsou ty chvíle, ve kterých si přejete, aby nikdy nezkončily, ale já si vesele říkám, že kdyby tohle nezkončilo, tak už by nebylo nidky nic víc ;)


° Salazare, to zní všechno tak...tak... kdyby se daly na net nahrát pocitys, tak mi asi porozumíte líp :)
° Prostě doufám v hezčí zítřky strávene s osobou mě milou :)

° Ták a tady něco...něco malého :D

EYES ON FIRE

0 komentářů:

Okomentovat