pondělí 26. ledna 2009

Miluju kvintu Béé xD


Tak nejdřív ta škola. Za ten týden mé nepřítomnosti se nezměnilo vůbec nic, jak nečekané :D Jenom jsem prošvihla test z fyziky, fakt škoda xD Podařilo se mi vykroutit z písemky z literatury a nějaké to zkoušení se taky obkecá ;) V IVT jsme si hráli s plastelínou, legem a autíčky :D Animace no... Naše skupinka dělala animaci "Človeče má vlastní mozek" Takže, pohybující se pinčlíci, ale žádná kostka :D Dlouho jsme koumali nad tím, jak to nafotíme, aby tam nebyly vidět naše ruce, tak jsem pověřily profesora, aby nám šel sehnat nit. Pak jsme asi 10 minut tu nit rvali do plattelínových pinčlíků, aby to pořádně drželo. Já je chtěla obvázat kolem krku, ale že ne, že by to prej vypadalo jako šibenice :D (Z toho vyplívá vznik hnutí za práva plastelínových pinčlíků, dále jen HPPP) Potom jsme udělali herní plochu z plastelíny, naštelovali foťák a mohlo se fotit. Ovšem i focení se neobešlo bez problémů, ruce v záběru, několikrát spadli pinčlíci z nitky a tak dále, prostě smíchu bylo dost :D
Druhá skupinka dělala animaci pomocí lega z Harryho Pottera, postřehla jsem jen útok obřího pavouka, Voldemortovu smrt a to, jak an konci odjíždí Harry na psovi a Ron se drží psova ocasu. Myslím, že Voldemort i vstal z mrtvých a Malfoy tam umřel stoprocentně XD
Skupinka číslo tři byla trochu akčnější, mám pocit, že ěnco s Kobrou 11, měli policejní auta a jiná auta a taky vím, že potřebovali zapalovač k ěnjakým efektům :D
Fotky dodám později, možná že i celé animace x)

Dále .. jak už vidíte v nadpise, miluju kvintu Béé, ale ne úplně všechny, ty holky jsou divný, Dan (ten vysokej) se vždycky pitomě směje a mumlá si něco o Kubovi, když jde kolem mě, Franc má v plánu mě v pátek navštívit v práci, pokecala jsem si s Lucinkou, Kubu jsem dneska viděla venku ze třídy víc jak 2x (zázrak xD) a Matěj nebyl ve škole, což mým očím opravdu vyhovovalo, moc dobře jsem se fakt nevyspala :D

V klavíru potom další pecka, nejed že konečně vím, jak na Bella's Lullaby, ale taky si už můžu vybrat skladbu k absolutoriu, né vážně, absolutorium mám až za tři roky, tzn. stejně jako maturitu a už se na to mám učit (i když je pravda, že povinnou četbu k maturitě už čtu taky, ale tohle je určitě něco jinýho :D)
Ták, první možnost je Fantazie od W.A.Mozarta a druhá možnost Clair de Lune od Debyssyho. Těžká volba, obě dvě skladby jsou těžké jako svět sám xD (videa níže, a to video s Fantazií, té holce je tak 8-9? Hraje to tak 3x rychleji než se to má hrát, má můj obdiv :D) Co by jste si vybrali vy? :)

FANTAZIE



CLAIR DE LUNE ((ono je to na každým videu jinak rychle a vůbec jinak xD, tohle se mi líbilo nejvíc)



Lístky na školní ples mě budou stát 250 korun, opravdu...to přehnali, říkali jenom 200 xD + 850 za štay, plus neclé 200 za náušnice a ještě potřebuju boty... ten ples je dražší jak Pragocon s cestou a jídlem xD To je jedna věc, druhá je, že musím dokopat polovinu čelnů studentské rady k tomu, aby si se mnou ztančili (pitomá sázka xD) (všichni členové studentské rady jsou ze třeťáku a septim xD), to by možná neměl být takový probém...Kuba bude na lyžáku, nebo se ten den možná vrací, ale na na ples se mnou nepůjde, myslím, že by stejně nešel xD

STOP HPPP !!!

3 komentářů:

Dořičáčci řekl(a)...

Já hlasuji pro Debussyho... a Barča taky, máme to na CD Melodie pro miminka :-)

Dořičáčci řekl(a)...

jo a těším se na plastelínové pinčlíky ...

Monika řekl(a)...

Igorovi se víc líbí Fantazie...tak Barunka ho určitě přemluví >;)
Já taky, to bude žůžo xD

Okomentovat