sobota 17. ledna 2009

Týden s velkým T

Pondělí
Ráno příjdu do školy a nemine mě obvyklý ranní "film". Pár aktivních jedinců z Krmelína dřepí na svých místech, hlavy na lavicích a spí. Takže hodím tašku na lavici a jdu si sednou na chodbu na parapet. Čučím z okna do školního dvora a nepozoruju žádné změny. Možná o ěnco tlustší vrstvu sněhu na stavebním materiálu.
V hodine IVT jsme od pana profesora dostali součástky za ***** tisíc a měli jsem za úkol seštelovat počítač. Jedinou podmínkou bylo, aby po složení byl funkční :D S radostí musím říct, že se to povedlo a to jsme během toho stihli svačit, řešit kraviny a hrát na internetu slovní fotbal :D
V kalvíru žádná změna. Sice jsme přišli na to, kde ty chyby dělám, ale já si to stejně nepamatuju :D
No a večer...večer jsem se učila do ZSV, čekal mě totiž nechutný test :D

Úterý
Už nikdy se nebudu učit do 1 ráno, i když vydržela jsme i horší věci :D Ale spát 4 a půl hodiny mi opravdu neprospívá...to víte, tělák na 7 není nic příjemnýho, zvláště pak gymnastika, kde máte známku uzavřenou a celou hodinu hrajete, nebo se alespoň snažíte, ping pong.
Tělák už teda víte a zbytek předmětů...nuda. Až potom to ZSV. Půlku testu mi napsala Zuzanka, já zase napsala jednu její půlku, jak já tu holku zbožňuju XD

Středa
1 ráno je taky středa ne :D Takže v 1 ráno jsem si začala psát tahák do biologie a francouzštiny. Jsem cvok, jen to řekněte :D (taháky se ale vždycky hodí a neříkejte, že ne :P)
Už jsem vám říkala,že moje škola je ta nejlepší škola v Ostravě? Ve středu jsme měli den otevřených dvěří a shodou okolností nám odpadla poslední hodina (jak nečekané XD)
Tákež stačilo dojet bleskově domů, umýt si hlavu a hurá zpátky na Dubinu za Kubou :)

Čtvrtek
To už se chřipka začala hlásit. Celý den jsem měla pocit, že mi praskne hlava. Tákže jsem odvykládala referát z literatury a šla domů :D
Doma jsem opět obtěžovala stránku http://sms. a kdo ví, jak je to dál :D

Pátek
Překonala jsem se a šla na 7 do školy. Díky fyzické indispozici jsem se vykroutila ze zkoušení z hudebky. Po zeměpise jsem to opět vzdala a šla domů :D
Ovšem tady není čemu se smát. Doma jsem ležela a ležela. Cucala Septofort a pila čaj. Odpoledne mi mamka přinesla nějaké kloktadlo, dala mi paralen a poslala mě zpátky do postele. Do práce jsem samozřejmě nešla...

Sobota
Ráno jsem se probudila a myslela jsem, že jsem snad v noci spadla z postele. Bolely mě záda, ruce, nohy i hlava. V krku mě píchalo a nutně jsme potřebovala hodně hodně kapesníků. Celý den na paralenech, Septofortech a čaji. Spát jsem nemohla, moje tělo mělo spánku až do příštího století dost.

Neděle
Naplila jsem jeden celý koš kapesníkama, musela poslouchat zase ségru a Petra atd. takže normálka, až na tu chřipku. Zítra nejdu do školy. Zítra příjde Kuba :D

Takže se mějte :)

0 komentářů:

Okomentovat