čtvrtek 8. ledna 2009

♥ Music (metááááál XDD)

° Vzpomínáte na ty časy, kdy jste ujížděli na nečem, co byste si teď už asi neposlechli? :D Mě se to vykresluje docela živě. Tehdy mi bylo 11 a asi rok jsem poslouchala Enyu. Teď tato zpěvačka úplně vypadává z mé oblíbené hudby.
° Těsně před třináctými narozeninami jsem tak posedávala ve VS a najednou ěnkdo hodil odkaz na youtube. Z nudy jsme ho otevřela a vyskočila na mě písnička Angel od Wtihin Temptation. BUM! KŘACH! Jo, slyšíte dobře, to je ten zlom :D
° Od toho dne jsem asi neposlouchala nic jinýho.
° Téhož roku jsem k Vánocům dostala jejich nové CD.
° WITHIN TEMPTATION - THE HEART OF EVERYTHING --> TORRENT ZDE
Písničky z toho CD mi připomínají víkend v Praze na Pragoconu.
° Později se kolem mě začaly šířit zvěsti o kapele Nightwish a písni Amaranth. Dlouhá chvíle mě opět zavedla na youtube a už to jelo :D Amaranth a další písně.

° Mí spolužáci nehcápali, jak můžu něoc takového poslouchat, ale já byla zvyklá an lecos, takže mě jejich narážky nezajímaly.
° Když jsme nastoupila do prváku, bála jsem se, že to bude to samé, jako na základce. Čekalo mě ale milé překvapení. Na gymplu se snad neposlouchá nic jiného ;)

° A ještě drobnost pro vás ;)
NIGHTWISH - DARK PASSION PLAY --> ZDE (torrent) A ZDE (ZIP)



0 komentářů:

Okomentovat