středa 7. ledna 2009

Měkká vata....

° Dnešní školní den byl celý jako měkká vata.
° Přijdu ráno do třídy a všichni mají měkké výrazy. Aleš jako obvykle ponořen do svého tajného seštiku kde tvoří nápisy pomocí písmenek na pravítku, Kačka ponořená do debaty se Zuzkou, Zuzka v první lavici kouká na tabuli a zbytek lidí leží na lavicích.
° V biologii jsem se úspěšně vyhla zkoušení, angličtina ... fajn, přiznám se, musím si opravit známku :D, le francais est belle, a teď se pochlubím, dějpis vytažen z 3 na 2, ano ano ANO !!! To jsem asi přehnala :D Dále hledám někoho, kdo mi perfektně vysvětlí chemickou hybridizaci...
° Nejměkkčí hodinou dnes bylo NŽS. Měli jsme vytvořit inzerát na ideálního partnera. Odevzdala jsem paní profesorce milý lístek s ještě milejším obsahem. Mile jsem jí vysvětlila, že nemám ideál vysněného partnera a když to píjde, tak to prostě příjde ... v rámci změny jsme si totiž sepsala takový sesznam věcí, který budu dělat. A jendou z těch věcí je, že se bezhlavě nepořítím...prostě nebudu zámerně vyhledávat vztahy...akorát by mě to odvádělo od studia ;D
° Dneska se konal druhý díl "šikany". Opět chvilka nudy pro France s Tiborem. Tákže to vezmem šupem. Vylezla jsem ze školy, sundali mi bundu, vzali tašku, hodily do sněhu a dál to určitě znáte :D

° A ještě hlášky dne...

Po cestě do angličtiny.
Eva: Ty jo, mi máme otevřené dvěře...to jsou vaty

V dějepisem fotím nějaké fotky
Dombroš: Paní profesorko, zabavte jí ten foťák, jak se mám soustředit, když mi lítají blesky od pusy

°° Toť vše, milujte se a množte se ;D

0 komentářů:

Okomentovat