pátek 23. ledna 2009

♫ ♪ ♪ ♫


Dneska trochu hudební nálada, od rána mi v pokojíčku řve rádio. (Asi jsme se zbláznila, pže tohle normláně neposouchám :D) Taky jsem konečně napsala kousek té skladby, co mám v šuplíku rozdělanou asi 2 měsíce. Jinak si celý den zpívám tak ujeté písničky, že se mi tomu ani věřit nechce :D A strašně se těším do práce, jen se musím ještě trochu prospat :D I když jako BUM, dneska jsem spala skoro do 12, což se stává jenom po práci. A pokud si dobře pamatuju, tak jsem včer nikde nebyla XD XD

Jinak jsem šla ráno do obchodu a před tím jsem třídila u popelnic odpad :D Nesla jsem papírovou tašku a v ní sklenice na vyhození. Sklenice jsem vyhodila a jen tak letmo se koukla na tu tašku. Byl na ní takovýto nápis "Usmívejte se, právě šetříte přírodu" No, musela jsem se v duchu zasmát. Vždyť papír se vyrábí ze dřeva ne, tak jak tu přírodu vlastně šetřím xD Nebo tím snad výrobce myslel něco jiného? :D

Jinak Jirka už je taky nemocnej xD A to říkal, že je imunní. Houby :D Nikdo nemůže být dost imunní prosti ségře, která má 40 horečky a sdílí s ní společnou domácnost :D

A když už mluvíme o těch sestrách...tak ta mooje jeden například na sobotu a neděli na chalupu na board. Jako, to mi může být jendo, hlavně že bude klid. Ovšem to se nedá říct o jejich přípravách :D

A když už jsem na začátku zmínila tu hudební náladu, tak mám takovou.. novinku :D Začla jsem poslouchat konečně něco novýho, to ale neznamená, že se na to starý vykašlu.
Takže to nový se jmenuje Paramore, taková pěkná skupina :) Styl? (nelekněte se :D) Pop-punk & pop-rock, když oni se furt nemůžou dohodnout :D Přišla jsem na ni přes soundtravk z Twilight, takže úplná náhoda :D Zcvokla jsem se do písničky Decode (youtube níže).


1 komentářů:

Unknown řekl(a)...

Náhodou jsem na tenhle blog narazil a chci jen podotknout - k té vodafonní tašce s nápisem o šetření přírody, jež vás tak rozesmála - ty tašky jsou z recyklovaného papíru a vyjma toho nápisu na nich není použit žádný potisk, nejsou napuštěny barevnými chemikáliemi, jako papírovo-plastové tašky ostatních operátorů ;) To jen tak pro úplnost, jsem kapku zastánce ekologie a kapku fanoušek Vodafonu, doufám, že pochopíte.

Okomentovat