středa 28. ledna 2009

Dneska máme...

...spací den.
Hned první hodina...došel mi sešit, tak jsem si vypisovala noty k Fantazii a pořád něco probírala s Kačkou...především to, jak se včera na ICQ prokecla Patrikovi z vedlejší třídy...konec tohle xD A pak...pak jsem usla :D
Francouzština...opět jsem se vyhla zkoušení a dál se věnovala notám, nemohla jsem spát, pže mám francouzštinu ráda a nerada v ní něco promeškávám, tka jsem jenom mžourala očima.
Angličtina, totální ignorace okolí :D
Matematika, tak jsem taky usla...po nějaké době mě ale Kotásková (matikářka) sebrala prupiskou po hlavě, že prý mám laskavě dávat pozor.
Chemie...opisování učiva a spánek :D
Dějepis...mylsím, že jsem zaslechla něco o peloponéské válce, kdo ví, četla jsem si xD
NŽS...Radková přinesla do třídy nějaké plakáty, na prvním, co jsem viděla, byly ilistrace k menstruačnímu cyklu a hned jsem věděla, že tohle bude zajímavá hodina xD Taky že byla. Rozdelila nás do skupinek, do těch skupinek jsme dostali otázky, které jsme měli zpracovat. Otázka pro anší skupinku: "Je možné souložit během období menstruace?" a "Je možné mít sex bez soulože? Jestli ano tak jak?" Nechtějte ani vědět, co jsem tam psali xD Ovšem...jsem si jistá, že na to, ja Poly vysvětlovala hygienu u dívek myslím nikdo z nás nezapomene xD

Zítra si jdu vyzvednout lístek na ples, tak mi držte palce, aŤ ejtšě jsou :)

A tady přináším pár hlášek z úterního tělocviku, týkají se přípravy jřiště na florbal xD

Monika O.: ty dvě kozy patří vedle sebe, dejte ty kozy za branku, postav ho!!
Tělocvikářka: a posuňte ty kozy víc do leva, no ještě, nebojte se toho!

A nakonec obrázek Wensdey, ta holka je prostě dokonalá xD

2 komentářů:

Dořičáčci řekl(a)...

jak tak koukám...ty do té školy ani nemusíš jezdit :-))

alie řekl(a)...

Jezis, nase Polina vysvetlovala hygienu?? xDDD

Okomentovat