pátek 9. ledna 2009

♥ Music II. (klavír)

° Víte, když jsem ještě chodila do školky, hrála jsem na flétnu. Ani si tu svou první nepamatuju, ale určitě byla krásná :) Ale to bychom nebyly děti, abychom občas nespáchaly i jiný hudební nástroj. Ve školce jsem měli i klavír. Často a velmi rádi jsme seděli 3 na jedné stoličce a každý hrál to co uměl (resp. to co chtěl :D) Kde josu ty časy ... ;)
° Při mém nástupu do první třídy si mamka našla přítele, shodou okolností učitele. Učitele v hudební škole, takže jsem ve flétně pokračovala až do páté třídy. Po absolutoriu z flétny jsem si měla vybrat jiný nástroj. Váhala jsem mezi příčnou flétnou a kalvírem, ale pak jsem si vzpomněla na školku a klavír zvítězil na pllné čáře.
° Nejdříve mě to bavilo, pak přišo období, kdy jsem to asi orpavdu flákala a teď jsem ráda, že na ten klavír hraju ;D Když jsem to tenkrát flákala, řekli mi, že když nebudu hrát, zakáží mi HOG. To jsem v žádném případě nemohla dopustit. Řekla jsem jim, že budu hrát pod podmínkou, že si sama můžu vybírat písně. Tzn. ... sbohem, vážná hudbo :D
° Po té jsem začla hrát na klavír opravdu jenom to, co jsem chtěla a jenom dvakrát se stalo, že bych si vybrala něco z vážné hudby.
° Teď menší seznam toho, co hraju + odkazy ke stažení not ;)

- My Immortal (Evanescence) ZDE
- Clair de Lune (Debussy) ZDE
- Nothing Else Matters ZDE
- Memories (Within Temptation) ZDE
- Forgiven (Within Temptation) ZDE
- Amaranth (Nightwish) Str1 Str2 Str3 Str4 Str5 Str6
- Comptine d'un autre été (Amelie z Montmartru) Str1 Str2 Str3
- Hallelujah (Rufus Wainwright; jinak z filmu Shrek :D) ZDE

° Dále doma vlastním tyto noty, které nemám v počítači, ale kdyby někdo chtěl, naskenuju a pošlu ;)
- When you're gone (Avril Lavigne)
- Our farawell (Within Temptation)
- Bella's Lullaby (Twilight)
- Victor's piano solo (Mrtvá nevěsta)
- River flows in you
- The Fallen one

° A ať máte představu, jak to zní ;)
- Clair de Lune
- Comptine d'un autre été
- Bella's Lullaby (vnímejte jenom ten klavír :D)
- Victor's piano solo (aspoň kousek :) )

° Každopádně teď mám klavír velmi ráda. Vždycky, když se cítím sama si k němu sednu a hraju. Ovšem doma nikdo být nesmí, to pak není ono.
° Kromě koncertů má ten kalvír i jinou výhodu ... kdekoliv, kde je klavír, tak hraju. Potom už jen poslouchám pochvaly a obdiv O;)


1 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Ahoj...Naskenovala a poslala bys mi prosím skladbu:River flows in you?
(e-mail: mysacek.janicka@seznam.cz)
Předem děkuju :)

Okomentovat