úterý 20. ledna 2009

Jarunka jede do Norska...

Jen tak si sedím u počítače, koukám na Shreka2, doléčuju se z chřipky a najednou mi naskočí Jarunka online. Tak jí hned píšu kvůli jendé knížce, kterou už dlouho sháním no a pak z ní najednou vypadne, že má letenku. Tak se ptám kam letí a ona že až do června bude v Norsku...Studovat :D
Tákže moje dvojče bude studovat v Norsku...beze mě :D Jako, studium by mi asi trošku vadilo, navíc výuka v angličtině...ta holka je dobrá :D Chtěla ybch jet s ní. Mohlo by to být něco jiného, než Norsko, ale furt je to lepší, než ... než nic. Dlouho potřebuju někam vypadnout. :D
A to ještě není to nejlepší, víte, kdy ta holka odjíždí? :D 14. února!!! To mi snad dělá schválně. Na ten nejpitomnější svátek v roce, kdy se lidi chovají jako z jiné planety :D Chtěla jsem si jít s ní kopit knížku. Právě ten den má vyjít a ona si v klidu letí pryč. :D Největší opruz je, že s ní ani nemůžu na letiště :D

Kuba, no..zse to nějak nevyšlo. Já to říkám furt, tohle je jasná věc. Je třeba vyhubit mladší sourozence!!! Akorát vás vydírají, využívají, mlátí, nesete za ně zodpovědnost (a oni to moc dobře vědí). Myslím, že moje sestra se mi konkrétně mstí za to, že jsem jí jako malá dlubala prsty do očí a házela na hlavu polštáře a peřiny :D


Tak a tady ještě máte Jarunku :)

0 komentářů:

Okomentovat