pondělí 5. ledna 2009

Twilight ♥

° Nejdříve zdraví všechny, které Twilight pohltilo stejně, jako mě. Každý má svůj Twilight příběh a tady je ten můj ;)
° Má Twilight mánie začala loni o prázdninách. Byla jsem na týden u babičky. Samozřejmě jsem sebou jako obvykle měla slušnou zásobu knih, ale během prvních 2 dnů jsem všechny přečetla. Co jiného mi zbývalo, než si dojet do knihovny.
° Když jsem v knihovně, tka mám ve zvyku půjčit si první knihu, kterou uvidím. To samé bylo i s knihou Stmívání. Prostě jsem ji čapla z regálu a odjela zpátky k babičce.
° Když jsem ji v tramvaji otevřela, stačilo pár stránek abych si uvědomila, že tahle kniha bude osudová. (:D)
° Přesně jak jsem si myslela, knihu jsem přečetla během dvou hodin.
° U dalších dvou dílů knih to bylo stejné, jen jsem si na ně musela trochu počkat.
° Když jsem se dozvěděla, že bude film, zavázala jsem se, že půjdu na premiéru.
° A taky že jsem na ni šla. Byla jsem z toho filmu velmi nadšená. Moc se mi líbila baseballová scéna, asi má nejoblíbenější... A potom ještě moment, kdy Emmet mává na Bellu nožem, když Bella přijde do Edwardova domu.

° Ještě něco k obsazení rolí. S tím jsem absolutně spokojená. Vím, že některým lidem se nelíbí K. v roli Belly, ale mě vyhovuje. A abych vás mohla vyvést z omylu, není to Edward, kdo se mi ve filmu nejvíce líbí ... všimly jste si Jaspera? ;)


0 komentářů:

Okomentovat