úterý 6. ledna 2009

Bleh ...

° Ano, to je to správný slovo pro dnešní den (btw. moje patronka je génius :D)
° První hodina zeměpis. Konečně přišla ta "pravá" profesorka. Myslím to v tom smyslu, že to je ženská, kterou jsem měli mít od tačátku školního roku, ale byla nějaká nemocná, tak došla až teď. Od někoho z vyšších ročníků jsme se dozvěděla, že je po plastice prsou, ale pozor, nechala si je zmenšit. Nikdo ve třídě mi to nechtěl věřit, ale stačil na ni jeden pohled a všem to bylo jasné :D
° Další dvě hodiny byla nuda. Sice jsme měli cvičení z chemi, ale nic jsem nerozbily, ani nic nevybouchlo. Jenom jsem objevili zábavné popisky u jmen kluků na zapisovacím papíře. (U každého pracovního stolu je papír, kam se k jednotlivým třídám píšou jména lidí, co u toho stolu pracují). Tak jsem zjistila, že Tylda (5B8) je z**d (to nejni pravda, páč mi donese marcipán :D) A Kuba (5B8) smrdí. (Kuba bez komentáře, ale říkám, že to taky není pravda :D)
° Potom angličtina a nějakej ... krásnej ... film :D
° Čeština - nic zvláštního ;)
° ZSV - POZOR! Dneska jsem prý byla ukecaná :D Začli jsme brát psychologii osobnosti....nějak tam pod to spadá i rozdělení osobností podle měsíce narození, tzn. horoskop. Jakmile jsem řekla, že sjem narozena ve znamení panna, celá třída .. no ... to si dovedete předtstavit :D A tohle se mi líbilo:

Katka: Štve mě, že sjem s bráchou ve stejným znamení.
Já: Vždyť jste dvojčata, tak co bys chtěla ...
XDD

° Mým dnešním nepřítelem č.1 se stalo náledí před vchodem do jídelny. Přišla jsem ke dveřím, chtytla za kliku a potáhla. Ale co se nestalo, s***ě jedna, ujeli mi nohy na ledě a já se ke dvěřím přitáhla. Takhle sjem tam štelovala otvírání dvěří asi 3 minuty, než někdo otevřel zevnitř :D
° Abych nezapomněla, stala jsem se také obětí hrubé šikany XDD Franc a Tibor zase neměli co na práci. Takže ta situace vypadal asi takhle... Franc mě vzal za ruky, Tibor za nohy, dotáhli mě do třídy a položili na stů. Vyhrnuli mi tričko a šlehali mi na břicho dvacetikorunu. Věřte mi, že to mám červené do teď (16:30 odpoledne). Zítra mě prej vyválejí ve sněhu ...

° Mějte se.. ehm ... bleh ;D

0 komentářů:

Okomentovat