neděle 4. ledna 2009

Je to sice dál, ale zato horší cesta!

° Silvestr jako každý jiný. Strávený s mým polorodičovstvem, sestersvem a matčinými přáteli v naprosté pustin s hospodou, malou samoobsluhou, velkým množstvím chalup a vyhlídkami na to, že když se zítra probudím, budu mít od další den míň k pobytu tam.
° Jediné, co mě opravdu zajímalo, byl Mohykánův foťák za já nevím kolik tisíc O:) Nafotila jsem spoustu krásných fotek. Fakt jsem na sebe pyšná >:)
° Celou mou dobrou náladu mi, jako vždy, zkzil novoroční výstup na jakousi rozhlednu, kam chodíme pořád dokola. Za tu dobu tam není nic nového. Ani jse si nevšimla, že by někde vyrost nějkaý strom...°Celá výprava se řídila heslem: "Je to sice dál, ale za to horší cesta". A to doslova.
° Když sjem pak přijela domů, byla jsem ten nejšťastnější člověk...alespoň v našem bytě. Okamžitě jsem si lehla do své měkké postele a usla.
° Následujcí víken jsem strávila povídáním si s lidmi, se kterýma toho obvykle moc nenamluvím, takže další pokrok!
° Jinak jsem už více jak 3 měsíce nebyla na žádným hog srazu, mám postmražákový syndrom a tak všechno dohromady :)
° Taky zapomínám na důlěžitý věci!
° Ale šíleně se těším do školy. Jenom byhc chtěla kopnout ty lidi, co si odhlasovali písemku z fyziky hned na pondělí!!!
° Z dneška mám asi jen jedno pozitivum. Dostanu Marcipán :P
° A ještě něco, Mamma Mia! mánie se vrací...

1 komentářů:

Dořičáčci řekl(a)...

Hoja a vidíš, já se těším, až zase někdy na Bišovku vylezu....třeba příští rok :-)

Okomentovat