neděle 1. února 2009

Prodloužený víkend...


Pátek: Spím do...8:25? Ségra si elegantně nastavila budík, že jde jako ven... Naštěstí měla na 10 zkoužku v hudebce, tak před 10 odešel i Igor. Kuba..nečekaně, zaspal, nebo mu ujela tramvaj, už enívm a tak dojel pozdději. Rozkoukali jsme Ukradené Vánoce, apk přilezla Kamča s Igorema já začla dodělávat oběd. Kuba s KAmilou byli v pokoji a řešili sobotní výlet na Vaňkáč...hlavně jak se tam dostaneme. Nakonec že prý pojedem na Skalku, ale v tramvaji to an poseldní chvíli změnili znova na Vaňkáč :D No, potom jsme se všichni napapali, ségra odešla ven, Igor koumal ěnco an počítači a já se s Kubou koukala na nějaké Čardějky a ještě něco :) Kolem 4 Kuba odjel s vysvědčením k babičce a já se dokoukala na ty Ukradené Vánoce :) Něco jsem snědla přečetla kousek Pýchy a předusku, vykoupala se a šla spát :)

Sobota: 8:30 budíček, stejně jsme jeli pozdější tramvajkou :D Cesta na Vaňkáč trvala tak..nevím xD Došli jsme, koupili si tentononc na vlek a šli jezdit, já jim v té malinké restauračce hlídala věci, jedla hranolky, popíjela čaj, fotila jsem a četla :) Po dvou hodinách mi přišli úplně mokří a zmrzlí. Vypili čaj a pak si stěžovali, že tádný není, ségra mě naštvala, taj jsem na ní byla po zbytek dne hnusná...sama si za to může. Večer návštěva u Kuby...zasejc nějaký film :D Tak jsem nějak neměla klíče, akže od Kuby do templu za ségrou, kde jsem zůstala tak o dvě - tři hodiny dýl, než jsem měla v plánu :D Vypila jsem grepové cappy, snědla 2 tyčinky a usínala :D Sestra s Luckou mezitím tančili s nějakým klukem, který se mi vůbec nelíbil :D Kolem 00:20 jsem usoudili, že teda jako můžeme jít domů :D

Neděle: Učení, návštěva, balení. Jo, zítra píšu písemku z fyziky a literatury...To bude propadák :D Taky jsme byli u taťky, Damiáněk zas epovyrostl a naučil se plno nových věcí (Damiánek je můj osmiměsíčí bráška), ségra taky začla balit na lyžák. Týden zaslouženého klidu >:)


Co se fotek týče, tak je najdete zde v albech: Vaňkáč 31.1.09, Templ 31.1.09 & U taťky 1.2.09 ... ale buďte trpělivý, než je tma naházím a než to schválí :)

0 komentářů:

Okomentovat