čtvrtek 26. února 2009

Věříte na ufo? :D

Asi před dvěma dny mi Less poslala tkaový dotazník, a mně to nedalo a musím vám to ukázat :D A nesmějte se, je to vážný xD

LESSIINY OTÁZKY

1. Věříš na UFO?
2. Co si o nich myslíš?
3. Věříš, že americká armáda schovává nějaké mimozemské předměty či samotná mimozemská mrtvá těla?
4. Co by jsi dělala, kdyby jsi se setkala s mimozemskou bytostí? :)
5. Jak si myslíš, že vypadají? :)

MOJE ODPOVĚDI

1. Jistě, vžyť to ví každý, že nejsme ve vesmíru sami ;D
2. Co si o nich mylsím? =D Určitě jsou to naprůměrně inteligentní bytosti neobyčejného charakteru, se kterými bych se chtěla někdy potkat, popřípadě s nimi opustit tuto zapšklou planetu :D
3. Určitě, američani mají všechno :D
4. Samozřejmě bych se snažila udělat na ně co největší dojem, aby mě popřípadě vzali sebou. Byla bych ale hrozně nervózní a určitě bych měla strach, ale byl by to fascinující okamžik :D
5. Jednozanačne jsou zelený, strašně hubení s velkou halvou v důsledjku velké mozkovny a super mozku :D, černé velké oči a určitě anténky :) Dlouhé prsty a nějaký kosmický oblek xD

Potom jsem položila otázky jak jinak než Sephovi. Nejdřív jsem si myslela, že je úplně bez fantazie, ale odpověď na otázku č. 4 mě přesvědčila o opaku XD

SEPHOVY ODPOVĚDI

1) jistě
2) neznám je, tkaže nic :-D
3) ne, to by se vědělo
4) uřízl bych si prst na památku :-D
5) určitě úplně jinak než jak si je všichni představují

0 komentářů:

Okomentovat