čtvrtek 5. února 2009

Bjůůů


Hned na začátek začneme vodou :D
Kluci donesli do školy pistolku, která původně sloužila jako bublifuk. Potom jim došel roztok na bubliny, tak tam napustili vodu a mysleli si, že budou další bubliny. Omyl :D Prostě samá voda. Voda na mně i jiných, na tabuli, na zemi, na zdech, na oknech, na chodbě :D

Po dlouhé době zase začínám normálně krbovat s E. I s Jirkou, ale u něj je to takový divný...to by jste asi nepochopili :D

Kačka má dneska v Krmelíně nějakou párty... s balónkama... já tam budu příští týden :D Jen s jendím balónkem :D

Už více jak 3 roky plánuju, že si konečně zajdu do jedné kavárny v centru. Jmenuje se Daniel a ve středu se konečně našly 2 hodiny, které jsem tam příjemně strávila s Tomem. Měla jsem čokoládu a on...kdo ví :D Taky jsem měli čokoládové fondue. Několikrát jsem v té čokoládě musela lovit tou pidi vidličkou kolečko banánu a nakonec jsem nad ním zvítězila :D Dozěvěděla jsem se o mnoha zajímavých školních i mimoškolních historkách, prostě na probírání toho bylo hodně a pořád ještě je. Proto jdeme zítra do lesa xD

Čtvrtek byl příjemně naladěn a já si to odpoledna vykračovala do školička na zkoušku. Potkala jsem po pár měsících Lukáše, který se mě snažil přesvědčit, že není prase a že lidi přitahuje. Ale já mu na to neskočila :D Opakovali jsme mantru, tu druhou písničku, pak tu melodii, kterou jsem 5 minut po tom, co jsme ji dozpívali, zapomněla. A pak sjem se naučili..takový moc pěkný kánon, prý to bylo i v Mamma Mia, ale nevybavuju si to. Každopádně si to zpívám celý dnešní den a mám ještě lepší náladu :)

A ještě pár fotek jako důkaz, že se ve škole opravdu nenudíme :D

Alešova vlasová kreace :D


Aleš ... ani envím, co to s Patrikem dělal :D


Dombrošova vlasová kreace xD (mýdlo + voda)


Toho bjů nahoře si nevšímejte, to jsem s Luckou ve školičce na zkoužce zblbly z jedné písničky :D

2 komentářů:

Dořičáčci řekl(a)...

....ve slově zkouška je Š.... :-) ale bjůůůů zní hezky

Monika řekl(a)...

Jejda, jejda... potřebuju korektora :D

Okomentovat