pátek 13. února 2009

Pátek 13. ...

Dneska začneme takvou pěknou větou: "Methan, ethan, propan, butan, brontosaurus, orangutan." Chápete, že xD
Ale dneska ve škole sranda. Dubravcová se nám tošku pomátla. Šla za třídní, že prej někdo v jejich hodinách ruší (každej nějak ruší, až na Z., P., M. a O.) a chce, aby ti lidé dostali ředitelské důtky. Tak si dotyčné zavolal do kabinetu, nevím co se tam dělo, ale Gabči prý bylo do smíchu... :D
Taky jsem se dneska (ne)vyhla zkoušení ze zeměpisu. Večer už jsme fakt byla unavená, vážně, tak jsem se na to ani nepodívala. No a ona mě ráno vyvolala. Tak jsem tam šla...
Milátová: "Tak copak mi povíte, slečno Theimerová?"
Já: "Asi nic, paní Milátová."
Zadala mi nějaou otázku a čirou náhodou jsem právě to učivo 5 minut před tím opisovala do sešitu, tak jsem si na něco matně vzpomněla. Zachranil mě krásný zvuk symbolizující přestávku a já nedostala známku xD

Bazén odložen na zítřek... :D

Teď sedím už asi 3 a půl hodiny doma a spisuju tohle :D
Ale něco vám se musím dát. Ulítám na tomhle, prostě ty "děcka" jsou šikovný, talentovaný a kdo ví co ještě :D

A ještě jedna příhoda...když jsme dneska měli přesunutou angličtinu, tak jsme měli jít na číslo 232. No, tak my jsme tam šli jako by nic a ve třídě naskládané nové nerozbalené lavice a pusto prázdno...možná nějaké bedny s nářadím. Šli jsme (šla jsem) zkontrolovat, jeslit máme fakt být na 323 (cestou jsem potkala Pandu a on mě, držte se, pozdravil, poprvý od té doby, co mě nechal XD) a jako že fakt jsme tam měli být :D Tak jsem čekali na p.p. Holubovou a mezitím jsme se nudili, cože dokazuje fotka s nástěnkou níže, ale já nic, já nic xD

A cesotu domů jsem vyfotila zasněžené hřišťátko, kde původně stával takový hezký domeček, kdo ví, kde je mu dneska konec. Každopádně...na tomhle místě jsme si zažili plno věcí :D

Jo, ještě biola...začli jsem dneska květ...dostali jsme se k nějaké části, tyčinka tuším a sekli se u značek ♂ a ♀. Prej co nám to připomíná a Leoš na to: "Šíp a terč, ne!" XDDD

Co se týče pátku 13., tak jsem zjišťovala, co všechno přináší teda jako tu smůlu a Kačka na to, že spadnutí do kanálu...že prej jednou šla a na 100% si byla jistá, že tam není žádný kanál a najednou se tam objevil a ona do něj spadla XD Ale pátek 13. není vůbec smolnej den, tak mi tady nebrblejte o černých kočkách a rozbitých zrcadlech a padání do kanálů XD, náhodou je to nejlepší den v roce :D A letost bude ještě dvakrát >:)


0 komentářů:

Okomentovat