sobota 21. února 2009

Žádný inteligentní nadpis mě nenapadl ;)

Kluci už jsou na cestě domů (spíše už dojeli :D) Vodu nakonec nezprovoznili :D Ale to je fuk...určitě si to tam užili :) Už se těším, až mi ukážou fotky, potřebuju se trošku zasmát...dneska je to takové o ničem. To už ráno jsem musela nakoupit. Sestra odešla na bleší trh, tak jsem na nějaký čas uzmula počítač pro sebe >:) Trh ale netrval celý den ( >:/ ). Od svého příchodu do oběda hrála WoW a od oběda do odchodu ven hrála WoW. (Moc jsem to nevnímala, ale výkřiky typu "zas**** horďák" mi to potvrzovaly) Sotva to odinstalovala, už to má zase zpátky a já se ráno nevyspím...

Teď tady sedím, poslouchám The Corrs a můj koš se nekontrolovatelně plní posmrkanými kousky toaletního papíru. Kapesníčky mi už došly :D Asi tak za půl hodiny vyrážím s do čajovny..bych se mohla chystat :D

14.3. Bude velký den! Máme ZOO sraz a přijede Claire, Erica a možná i Linssi, ktera by u mě měla nocovat :) Taková menší anti----- akce společně se ------ :D Fakt nevím, proč tam vůbec jde...Claire si myslí, -----------------------------------------------------------------------------
A 27.3. další velký den - ŠKOLNÍ PLES - >;)

A s radostí sjem se taky začetla do knížky U řeky Piedra jsem usedla a plakala od Paula Coelha. Knížka vypráví o dívce Pilar a jejím příteli, se kterým prožila dětství a na práhu dospělosti šel každý svou cestou. Po jedenácti letech se opět setkají. ... "Je to příběh o lásce a moudrosti odhalující mnohá tajemství života"

A jelikož jsem dobila baterky, tak jsme vám konečně vyfotila tu mou...kresbu ;)

3 komentářů:

Feliska řekl(a)...

co si myslí claire?:D

Adanedhel řekl(a)...

jo, co si myslí Claire? :D

Monika řekl(a)...

>:)

Okomentovat