sobota 7. února 2009

Mon oeuvre :)

Před pár dny mi kdosi řekl, že jsem taková tvořivá duše a mě napadlo, že ybch vám mohla ukázat pár mých výtvorů :)




Obrazék s baletními střevíčky vznikl pod mou rukou asi v době, kdy mi bylo.. 11? Plus mínus jeden rok. Nejsou sice z mojí hlavy (inspiroval mě jen obrázek z jedné knížky), ale i tak myslím, že si mi povedly :)














Obrázek spícího kotěte zas nebude tak starý, počítám 3 měsíce zpátky. To je asi to nejlepší, co jsem v životě nakreslila, ale snažím se zlepšovat :)











Ten .. ten jsem kreslila ve škole, jak možná poznáte podle linkovaného papíru. To si ještě přesně pamatuju datum, 16. června..suplovaná čeština :)










Miluju korálky a sama se někdy divím, co z nich vytvořím. Na tyhle náušničky jsem zvlášť pyšná, daly mi opravdu moc prácce a ten drátek mi pěkně propíchal prstíky :D












Jo, někdy loni jsem začla i pixelovat, ale žádná sláva to teda není :D Ale snaha se cení, nebo ne ;D












Ale ty moje pixely jsou strašný :D
Dále ráda batikuju, dříve jsem i vyšívyla, vykresluju mandaly, strašně moc ráda fotím, i když v tom nejsem takový zběhlík, jako Adélka :) Šikovná to holka z jedné z našich kvart :)

A teď se můžetě začít smát ;D

0 komentářů:

Okomentovat