čtvrtek 12. února 2009

Nová profesorka, fyzika & školička :)

"Dobrý den, posaďte se. Tak já se vám představím, jmenuji se magistra ...... ...... "
Tak to byla první slova naší nové matikářky. Pochybuju, že s ní budeme vyhcázet, to je něco jako Dubravcová, ale můžeme ji více provokovat XD ... Hned první příklad počítala špatně a skoro nás nenechala jí vysvětlit, že to fakt musíme počítat jinak. Jinak na ní celou hodinu pořváváme "Paní magistro, paní magistro .. !" a jsem si jistá, že už jí jinak nikdo neřekne :D

Dneska jsem dostala svou historicky první středoškolskou 1 z fyziky :D Dubravcová nás zaskočila "nečekanou" desetiminutovkou (Tak ji nenapadlo, že se prokecla u naší třídní a že by nám to třeba ona mohla říct xD) Tkaže jsem všichni byli našprtaní :D Jenom Péťe chudák...neměl kalkulačku s funkcí cosinus :D ... to se váže k literatuře, kde jsme vedli 20i minutovou debatu na téma "Dubravcová & my".Sestavili jsme takový seznam věcí, které je potřeba udělat. Bod č.1 - koupit kalkulačky s funkcí cosinus xD

Když jsem seděla v jídelně a vedla TU debatu (XD), tak mi volá ségra, že prej chce, abych odpoledne nebyla doma, že mají s Petrem roční výročí, blááá bláá blááá...tak si říkám Salazare proč...No tak jsem přišla domů, zkontrolovala všechny mušky na netu, sbalila se a šla páchat do knihovny, kde jsem si půjčila knížku "Arabka" a potom na zkoušku do školičky.

Zkouška byla úžasná...půlhodiny v kuse se jela mantra potom další a další melodie. Prostě krásná improvizace a já si i zatančila :) A stihla jsem nafotit i pár fotek :) Tak se můžete i kouknut :)








1 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Ježiš představit se jako magistra :D. Kdyby aspoň doktorka, tak to beru, no ale tohle... :D

Okomentovat