čtvrtek 19. února 2009

Prázdniny skoro končí :)

Tak tyhle prázdniny... jo, byly lepší, než loňské, ale i tak jsem toho mohla stihnout více, ale vždycky, když si řeknu "Udělám tohle a tamto..." tak asi víte, jak to potom dopadá :D

To bylo všechno takové...nějaké. Většinou jsem vstávala kolem 10, udělala si snídani a čekala, až mě ségra pustí na comp. Když jsem se tam dostala, setrvala jsem tak hodinku a potom vyrazila ven. To byl buď, Tomáš nebo jednou Kuba s Vojtou. Ve čtvrtek ale příjemá změna...Přijela mi Claire z Jičína. Vyrazili jsme na nákup šatů na ples. Nakonec jsme náhodou objevili krásné zelenočerné šaty (>:) ). Claire neodolala :) A potvůrka koupila poslední nejmenší velikost...i kdžy 36...jendy šaty už mám, velikost 32, ale tyhle 36 vypadaly akorát :D

Dneska se ale opravdu nudím. Tom s Kubou a Happym jeli sáňkovat na chalupu a já tudíš neměla s kým jít ven. Aspoň jsem zásobbována pravidelným hlášením. To první pojednávalo o tom, že jsou tam 2 metry sněhu a dveře od chalupy nejsou vidět. Druhé hlášení přišlo asi po tom, co se dostali dovnitř...neteče voda, vaří ze sněhu :D Potom přišlo, že si Happy uškvařil boty v peci...doslova to bylo takto: "to mr**m, ať se prohřejí" xD Potom na nějaký čas utekli ven, kde jsem si myslela, že sáňkují..pak se vrátili, že si nejdřív museli postavit dráhu, ale podlě mě jim to přes noc zapadne :D ... a nakonec taková prvokativní sms, při které jsem si myslela, že se sbalím a odjedu tam taky, ale Tomáš napsal, že bych se k nim asi nedostala...že se bojí, aby se oni vůbec druhý den dostali ven :D no a jak nemají tu vodu, tak nemají co pít...kromě whiskye samozřejmě :D

Jinak jsem od někoho chytla rýmu...a až dotyčného najdu, hezky mu ji vrátím zpátky...

A co se anktey týče, zklamali jste mě, opravdu...13 hlasů z 18 pro psa..to nikdy nepochopím :D

A na závěr vaši oblíbení medvídci :D

0 komentářů:

Okomentovat