pondělí 9. února 2009

Jen růžová to může být... ♥

Dneska jsem si do školy vzala růžovou. ... xD To bylo poprvý, co jsem si na sebe na gympl vzala něco růžovýho :D Jak jsem čeklala, cítila jsem se v tom divně, ale lidi říkali, že prej vypadám veseleji... Ta růžová asi nebude tak špatná... ale něco mi chybí... potřebuju nutně sehnat hromadu stříbrných kroužků na ruku :D

Jak jste si určitě všimli, tak ten obrázek je...krásný, úžasný a já ho zbožňuju xD Já vždycky tvrdila, že moje patronka je geniální bytost s nadpřirozenou inteligencí.

Dále... Zuzanka mi dneska oslavila osmnáctiny, tak jsem jí nějak popřála a zároveň jsme prodrbali druhou blm, blá, bleh, ouva xD

Dneska jsem si založila účet na facebooku. Nádhera. Pořádně tomu nerozumím a lidi si tam komentujou vlastní fotky, ale co :D

Jinak neděle z polovinu strávená u babičky s čokoládou a mňam trubičkou :) Prolezli jsme si s bratrancem mobili a nakonec jsme zkončili u jedné hry s ovečkama a smáli jsme se jako blbí :D

Dnešní oběd jsem proseděla s Tomášem, Kubou a Tyfusem. Vskutku nezapomenutelný zážtek... když Tyfus pronesl cosi jako "Nabízel mi hašiš.." tak jsem vyvalial oči a Kuba se začal smát :D Že prej si na to zvyknu :D

A na dobrou noc ještě jeden medvídek ;)


0 komentářů:

Okomentovat