pondělí 2. února 2009

Tak se nám to hezky páruje :D
Ale pěkně popořádku :)

Zvoní mi budík...6:40 zaklapnu ho na dalších 9 minut. Ségře zvoní budík...6:41...žádných 9 minut dospávání. Tak se vykopu z postele, umyju se, obleču a hurá na tramvaj...
Matika - písemka za 2 :)
Literatura - písemka, ze které čekám 2 :D
IVT - animace...ten pitomej počátač se furt sekal, nebralo mi to hudbu a monitor měl podivně namodralou barvu :D
Francouzština - kdo ví :D
Fyzika - test, ze kterého čekám 3 :D

Přestávky - Kačka nám dneska oslavila 16 narozeniny. Něco dostala a něco zase ne...Když první přestávku přišla Zuzka, tak Kačce ujelo něco jako, že mluvila s Martinem a on jí něco řekl a že to Zuzce nemůže říct. Zuzka se "naštvala". Mě to došlo hned v matice, o co se jedná. Vlastně to došlo celé třídě, kromě Zuzky :D Přišla na to až v předposlední hodině a poslendí přestávku se činila :D Takže i na Zuzanku došlo...jsem ráda, pže mi torchu vadily její depkojidní psaníčka... :)

Klavír - Fantazie & Honey Honey, dostala jsem výpis vysvědčení se známkou z čehosi, o čem vůbec nevím, že jsem dělala :D

Tak jsem se těšila, že až příjdu domů, tak se kouknu na Pýchu a předsudek a bum, nejdou mi tam nacpat titulky...zase... >:/





A jestli někdo máte film Pýcha a předsudek, tak ho ráda uvítám :)

0 komentářů:

Okomentovat