neděle 15. února 2009

Další Valentýn

Už jsem vám říkala, jak tenhle svátek nenávidím? Prostě je to k zešílení...Nevím, proč by si lidé měli navzájem dokazovat to jak se mají rádi, jenom proto, že je nějaký den...

Nějakou část dopoledne jsem si zase psala s Kubou, kterej mě nakazil a já zase pořádně začínám poslouchat The Beatles :D Ségra běsní :D

Ale přece jsem nemohla sedět celý den doma, tak jsem navštívila čajovnu Na Větrném kopci, spořádala jednu konvičku Babiččiny zahrádky, pár hrozinek v čokoládě a vydala se na Dubinu. Taková opravdu veselé procházka :D

Přišla jsem teda ke Kubovi a dostala kousek tvarohové dortu. Káji, chudince, 3 dny před tím trhali osmičky a pak zašívaly, tak má nafouklé tváře a vypadá jako naši křečci :D Prostě tomu se nedalo smát XD Potom jsme se koukali na ten film na Nově, ale já byla akorát tak zadělaná na pořádný spanek, domů jsem se dostala až v 11, tak jsem to musela nějak vydržet, ale to bych nebyla já, kdybych si potom do 00:05 nečetla xD

Co se týče neděle, tak sic jsem vstávala okolo 10, tak jsem byla pořád nějaká ospalá. Na oběd jsme byli u babičky, dostala jsem takový krásný žlutočerný sešit ve tvrdých deskách a teď uvažuju, co do něj psát :) Potom jsem jela se sestrou domů a mamka s babičkou a Igorem k babince, u které budu s Kamčou z úterka na středu spát. Takže celé odpoledne sedím doma, zase si píšu s Kubou, který pak zdrhne s Vojtou do kina, náhražkou mi an chvilku byl Justýn a Tomáš prakticky v kuse, on totiž šel na oslavu narozenin bratránka, kteýr prý pobral všechnu moudrost světa xD Ale místo toho, aby mu z toho šla hlava kolem se tam cpe dortem :D

Před pár dny jsem doma objevila tkaové pěkné skleněnky, nedalo mi to a musela jsem si je vyfotit :) A k tomu třetímu obrázku mi francouštinářka řekla, že si mám radši kresli srdíčka xD




2 komentářů:

Vojtěch Kika řekl(a)...

Babiččina zahrádka je snad nejhorší čaj, který jsem měl kdy čest pít :D

Monika řekl(a)...

To odvoláš :D .. jsou sice lepší čaje, ale zahrádka je mňam...můj úplně první čaj v čajovně xD Bylo mi ... 7? :D

Okomentovat