sobota 28. února 2009

Ryhlý přehled zpráv :)

Zpráva č. 1
Ples ná základní škole proběhl bez větších potíží. Sice jsem po půl hodině musela sundat střevíčky a ťapkat tam boso, ale ty tři pusy od našeho fyzykáře a vzpomínání ny staré časy za to stály :) :D

Zpráva č. 2
Igorova "oslava" a koncert se také vydařily. Máme několik opravdu úžasných fotek :D ZDE >:)

Zpráva č. 3
Ve škole nám padá Wifi a maturanti to snášejí velmi špatně :D

Zpráva č. 4
Konečně jsem našla ta dvě CD co jsem hledala...Malý princ mi opravdu chyběl :D

Zpráva č. 5
V oktávě Bé..vlastně až na obědě bylo celkem veselo. Přišla k nim do třídy bývalá spolužačka s miminkem v kočárku a na obědě se to rozebíralo dál a dál a dál a došli jsem k velmi zajímavým závěrům, které bych vám zde příště uvedla alespoň ve zkratce, ať vás neošidím o tu dávku smíchu :D

Zpráva č. 6
Mé klouby na pravé ruce dnes utrpěly velké rány... to určitě znáte takovou tu hru s dvacetikorunou. Tu roztočíte na lavici, cvrnkáte do ní prstem a když to pokazíte, položíte si klouby na lavici a někdo vám do nich střílí dvacetikorunu... vždycky, když jsem to dostala, lidi řekli "au" za mě, takže jako bych to ani necítila :D Patrikovi jsem pak vrátili zakrvácenou dvacetikorunu a Bruslka si trošku počistil lavici :D

Zpráva č. 7
To bude asi vše, stejně jsem na plno věcí zapomněla, jako třeba na to, že mám 1 ze slohu :D, tak vám to dodám později i s fotkama :)

3 komentářů:

Adanedhel řekl(a)...

máte fyzikáře pedofila? :D

Kalimka a Iggi řekl(a)...

...já spíš myslím, že je rád nebo tedy byl, že ti fyzIIIka jde lépe než ČEŠTINA GRAMATIKA HLAVNĚ...fujki...to se chvílemi nedá číst...ale sloh je fakt dobrý:)))

Monika řekl(a)...

Ne, čeština mi jde líp než fyzika :D
A ne, náš fyzikář není pedofil, ale díky mým losům vyhrál šipky v tombole :D

Okomentovat