středa 25. února 2009

On už je zase den? O:)

Tak mám trochu pocit, že to tady začínám zanedbávat, tak jsem si řekla NE :D A tady mě máte :)

Škola...po prázdninách to vypadá jako pár dní před vysvědčením. Tje jako kdyby ten testovej skřítek nikdy nespal. Hned v pondělí matika, kterou jsem samozřejmě maximálně zvrtala, v úterý zeměpis a ještě tu hodinu zkoušení..že prý to po té půlhodinové písemce máme za odměnu...Dneska teda jakože naštěstí nic, chytře jsem na chemii zdrhli do posluchárny, kde se testy "prostě nepíšou" kvůli zvětšenému riziku opisování :D .. To vám taky musím říct, jak máme v posluchárně úžasné lavice..takové ty schodové...no prostě do schodů (xD) a nejsou u nich židle ale sklápěcí sedátka...a když sklopíte všechny 4 sedátka v jedné lavici, můžete celou hodinu proležet, aniž si toho ta podivná osoba v bílém plášti u tabule všimne. Jako třeba já dneska...neležela jsem celou hodinu (zápis mám :D), ale chvíli jsem ležela...shodou okolností přibližně v tu samou dobu Seph dělal v chemii ve své škole to samý a poslouchal i stejnou hudbu co já :D ... ale pryč od Sepha, o tom až jindy ;D Taky jsem dostala 3 z dějáku, půlbod navíc a mám za 2 x( Pitomý bodovací tentononc :D
Oběd jsem strávila ve velmi příjemné společnosti jako poslední týden :) To není jako když sedíte s bandou prváků, teda aspoň těch mých, posloucháte, jak se pořád baví o jednom a tom samém a přitom jí nožem puding :D

Mimo školu.. kalvír nebyl, step ano :D Nic moc ale :D A potom ten čas co trávím doma..většinou je zabit čtením Brisingra nebo psaním tahákůů...vlastně pojistek :D O:)

Teď tu skoro 2 hodiny stahuju diskografii Beatles a pořád to ještě nemám :D Divím se, že toho tolik stihli. A bylo by toho ještě víc, kdyby Lennon neumřel.. cituji: "On to všechno zkazil" xD ... Taky spolu s Adou pojedeme do Liverpoolu pže doufáme, že nám dají skupinkovou slevu, ať si tam můžu něco koupit xD To mi připomíná, co by chtěl Kuba, ten z oktávy, k narozeninám (to jsem vám říkala, že má narozeniny ve stejný den jako já O;) ) ... ten dárek je takovej... nechcte to plavat :D ... a zpátky k Adě...ona má syndrom Petra Pana ... a taky jí je 11, pokud to ještě nevíte :D

Ale jště před tím jsem tak bádala na internetu a hledala nějakou přijatelnou vysokou školu. Vzpoměla jsem si na svůj umělecký talent (:D) a zkusila AMU...vyjeli mi tři fakulty, z nich FAMU a DAMU by nešly :D na HAMU jsem našla katedru tance a celkem se mi to zalíbilo...bylo by to fajn, schůzky s Kubou a Tomášem na Karlově mostě.. :D Jen tak dobrou kavárnu jako Daniel bychom už nenašli :(

A teď mě omluvte, mám na stole nedopsanou pojistku do francouzštiny :)

0 komentářů:

Okomentovat