pátek 17. dubna 2009

Vždycky může být líp!

A troufám si tvrdit, že jsem toho živoucím důkazem :)

Do školy jsem přišla krásně vyspaná a po otevření okna jsem si užila polystyrenovou sprchu :D Po dvouhodinovce hudebky jsem zvládla i ty ostatní hodiny (tři 1 z matiky během 20 minut) a přestávky mezi nimi jsem si doslova užila :D Jízda nezkouladovaným výtahem, který není určený pro studenstvo, je opravdu zábavná. Zvláště když zkoušíte, kolik lidí se tam vejde :D Chemie opět ve znamení volné hodiny, kaa jsem otevřela knížku u četla :)
Po dlaším, ne velmi stravitelném a výživném obědě, jsem obdržela několik opravdu milých zpráv od sestřčky týkajících se jakési stupidní instalece WoW a stravenky v ceně 70 korun, kterou mi mimochodem dluží, že ji chce hned vidět na stole. Poté telefonát od maminky, jeslit nechci jít koupit nějaké ty kalhoty...nakonec za sebou mám velmi úspěšný nákup obsahující dvoje kalhoty (červený & černý) a čtvery trička :)) (zelený, šedý, šedočerný & oranžový)
Po spokojeném nákupu trávím odpoledne doma. Umyla jsem si vlasy, pořádně se napapala, pustila si Oldfielda a jen tak bloudila všým možným :)

Teď asi 15 minut řeším s Adélkou mou lenost ohledně stáhnutí si všech alb Muse, který mi chybí :D Už bych vážně měla, ta dvě ze tří co mám už mám oposlouchaný a Absolution neposlouchám, pže mi to nedělá dobře na hlavičku ;) (Dotyčný ví, o čem mluvím, ale dotyčný nečte můj blog a nebavíme se spolu, aspoň po nějaký čas :D)
... Oldfield zkončil, přepla jsem na Beatles :) s Adélkou jsme i změnily téma :D

Taky jsme zjistila, že se začínám radovat z každý pitomý maličkosti :) Nevím, prostě jsem poslední dny nějaká veselejší, což je vzhledem k posledním událostem divný :D

A s Kalamittou do Krnova nejedu, ať se tam ztratí :D Mám víkend v Budišově >:)

A tady fotka z Colours 2006....jsem tam, tak hledejte :D

0 komentářů:

Okomentovat