středa 29. dubna 2009

Já věřím na víly!

... a jo, a jo. To pak ph4ate "A ty jsi jedna z nich, co :D" Ne...jsem skřítek (sřet) záškodník :D

V úterý a vlastně i dneska jsem se ve škole pobavila. Nejdřív cvička z chemie, kde jsme na mém foťáku objevili kouzlo série snímků :D Malá ukázka na konci ;) Ve sboru jsem prošvihla sohodu o hře na svačinové krabičky. Dneska, ačkoliv máme ve třídě alergiky, dotáhla Kosska kytku kdoví čeho. Holky si torozebraly a daly do flašek s vodou na své lavice. Tohle předvídalo potopu. A taky že byla :D
Včerejší vystoupení v kostele bylo úžasné. Spoustu krásných písní a skvělá atmosféra :) Vystupovali jak úplně malí, tak úplně velcí :D
A taky jsem se rozhodla konečně všechno sepsat. Bude to o třech lidech. Já, on a ona :D Kačka ví, o čem mluvím :D
Dále...maturanti, hodně štěstí. I když prý, cituji "Svatak to jisti" :D
A na závěr děkujem
e p. Radkové za pednášku o antikoncepci :D






0 komentářů:

Okomentovat