neděle 19. dubna 2009

Otsiders & řetězák

Tak zase zpátky, tentokrát po úžasném koncertě kapel Outsiders, Zuzana Máchavá & band, Soundwave a Fat Skewers. :)

Ještě než vám to popíšu, tak upozornění: 2.5.2009 ve CHLÍVĚ v OSTRAVĚ PORUBĚ v 19:00 opět OUTSIDERS!!!

A můžeme pokračovat :)
Vypadalo to asi takhle
...jelikož mé spolužačky jsou obdařeny velkým talentem komunikace, došla jsem místo s nima do Tančírny s Kamčou a jejím Kubou. Holkám jsme ale pak tleskala, našly to v pohodě beze mě :D
Ze začátku toršku krize, zvukař nikde, Mája nikde...Mája dorazila, ale zvukař se stále neukazoval. Ivča už byla celkem naštvaná a s toho stresu snědla jediný jídlo, ketrý bylo v celým klubu (asi :D) Já tedy byla nucena přežít na tatrankách.
Nakonec se zvukař objevil, začly zvukový zkoušky a samotnej koncert. Lidi zpívali, skákali, mávali rukama a pivem, tančili a zapalovali zapalovače. Happy se odvážně pustil u pódia dolů za námi a málem se mu to vymstilo :D


Ovšem přídavek...Ovčáci čtveráci...já jsem jenom koukala, že zvládli i tohle xD

Potom už se jen tančilo na ostatní tři kapely, pilo se a prostě užívalo :) A taky fotilo, co si o mně myslíte :D




♪♪♪♫♪♪♪♫♪♪♪♫♪♪♪♫♪♪♪♫♪♪♪♫♪♪♪♫♪♪♪♫♪♪♪♫♪♪♪♫♪♪♪♫♪♪♪♫♪♪♪♫♪♪♪♫♪♪♪♫♪♪♪♫♪♪♪♫♪♪♪♫♪♪♪♫♪♪♪♫

A tady slibovaný řetězák :) (Adélce děkuji :D)

1.Celé jméno : Monča Theimerová
2. Přezdívky: Amálka, Miuscus, Had
3. Narozeniny:
jako Kuba :D
4. Místo narození: porodní sál
5. Znak zvěrokruhu: panna
6. Pohlaví: dívka
7. Třída: prosím, první Á :D
8. Škola: gympl no :D
9. Funkce: kronikářka :D
10. Město: bohužel Ostrava
11. Celé nick jméno: prostě Miuscus :D
12. Barva vlasů: zrzavá ♥
13. Délka vlasů: dlouhý a budou dleší >:)
14. Barva Očí: hnědá, ale chci zelený
15. Hlavní rys:
16. Výška: 166 cm
17. Jizvy? Na čele
18. Brýle? Nepotřebuju
19. Piercing: ne
20. Tetování: to, který si načmárám fixem :D
21. Pravák nebo levák: pravačka :P


MOJE "POPRVÉ"

22. Můj první nejlepší přítel: není to tak dlouho :)
23. První cena: soutěž o Evropské unii v rámci knihoven města Ostravy
24. První sport kterému jsem se věnovala: gymnastika, krásný časy :)
25. První domácí zvíře: králík Juk
26. První dovolená: Francie
27. První koncert: (y)
Colours of Ostrava
28. První láska: Adam…3 roky..pak už jsme ho neviděla :D


OBLÍBENÉ

29. Film: Střihoruký Edward a mnoho dalších :)
30. TV pořad: Simpsnovy, Čarodějky, Přátelé
31. Barvy: žlutá, oranžová, fialová, černá
32. Rapper: fuj :D
33. Skupina: Muse, Beatles a t d :D
34. Písnička: The Path, Endesly, Tell Me Why, Dance with Me
35. Přítel/kyně:
už ne, ale co :)
36. Sladkost:
lentilky :)
37. Sport: spíš tanec :)
38. Restaurace: ta srazová v Přerově :D
39. Oblečení:
to, co si smaa vyberu :)
40. Obchod: Orsey, Resrved, Pandeleimon
41. Předmět ve škole: hudebka, bižule
42. Zvíře:
čičí :)
43. Knížka: Dívky s Pomeranči
44. Časopis: Koralki
45. Boty:
nejradši bosky a v děšti :)
46. Pocit: cítím toho tolik... a nic není oblíbený :D


PRÁVĚ TEĎ

47. Potřeba:
smrkat :D
48. Jsem s: půlkou třídy v IVT
49. Jím:
tady se nejí :D
50. Piju:
nějký růžový něco :D
51. Dělám: tohle, facebook a kecámse s Zuzčou :)
52. Online? vždy a všude :D
53. Poslouchám...
Dombrošovy poznámky k testům na facebooku :D
54. Myslím na: to nechcete vcědět, ale sex to není :D
55. Chci: se najíst...
56. Koukám na : monitor
57. Mám na sobě: černý kalhoty, oranožový tričko, spodní prádlo, ponožky boty, náušnice, korálky

BUDOUCNOST
58. Děti?
ne :D
59. Svatba?
to je ve hvězdách
60. Místo, kde chci žít? kdekoliv, jen ne tady :D
61. Auto? radši pěšky, nebo vlakem :)

MUJ VYSNĚNÝ KLUK - to nemyslí vážně :D
62. Barva vlasů: beru všechno :D
63. Délka vlasů: akorát :P
64. Barva očí: prostě sexy xD
65. Výška: vyšší než já :D
66. Roztomilý nebo sexy?
:P
67. Líbat nebo dívat? líbat

68. Objímat nebo líbat? objímat
69. Oblečení: čistý :D
70. Hravý nebo vážný? to mám furt říkat jedno a to samý? :D
71. Romantický nebo přirozený?
asi obojí :)
72. Tlustý nebo hubený ??
spíš hubený
73. Něžný nebo vášnivý? něco mezi? :D
74. Přelétavý nebo snadno se vázající?
75. Zábavný nebo nudný?
blbá otázka :D
76. "Dělač problémů" nebo "Pan Tichý"?
zlatý sřed :P

UŽ JSEM NĚKDY
77. Políbila cizího člověka:
ne :D
78. Pila alkohol: jo :D
79. Kouřila: vodní dýmku
80. Utekla z domu: jenom nápad :D
81. Něco si zlomila: ne
82. Chodila s klukem? ano
83. Zlomila někomu srdce: nevzpomínám si :D
84. Pohádala se s někým: hodněkrát :(
85. Plakala když někdo umřel:
ano
86. Plakala ve škole: ano :D
87. Někoho zabila:
v povídce :D
88. Zamilovala se:
ano

VĚŘIM V...
89. Bůh:
ne
90. Zázraky: kéž by :D
91. Láska na první pohled: jistě :D
92. Duchové:
ani ne
93. Mimozemšťani: určitě!!!
94. Druhé já:
jo, to dobrý, který nejde moc vidět :D
95. Nebe: tam je nuda :D
96. Peklo: :P
97. Andělé:
když se mi chce :D
98. Polibek na prvním rande: kecy :D
99. Horoskopy:
jak který
100. Je tu někdo, koho bych chtěla, ale vím, že ho mít nemůžu? Ano, je...

0 komentářů:

Okomentovat