neděle 5. dubna 2009

Rodinný víkend

Pátek sice rodinný nebyl, ale za zmínku stojí.
Navštívila jsem Kamču v jejím...pokojíčku s čajovničkou, spoustou papírů, knížek a všeho možného :D Obohatili jsme její nástěnku o papírek s popiskem: "Hofta je blb" a doufám, že to tam ještě visí! Podnikly jsem i výlet do Alberta na lentilky a zase zpátky. Obkoukávaly bráchuv bývalý barák. Teďka je takový zelený...a brácha teď pro změnu bydlí v asi v jedinným modrým baráku ve starý Hrabůvce (aspoň tak to tvrdí on :D)

A v sobotu to začalo, nejdřív k taťkovi, potom k tetě na oslavu, kde jsem měla další smutnou chvilku. Děcka řádili na kolotočích, já si povídala s tetou a zatím bylo všechno v pohodě. Ale nuda. Nuda a nuda. Tak jsem volala bráchovi a ten brácha si doma zapomněl mobil :D Večer jsem byla nucena vyslechnout si všechny blbé řeči o mně, mojí mamce a mých návštěvách u otce. Vyslechla jsem taky nová pravidla pro styk s taťkou atd. Tak jsem seděla v posteli, četla si zeměpis, brzo ráno se vzbudila, sbalila a odešla. Bylo krásné ráno a já měla namířeno do stepu :)

Neděle byla mnohem lepší, i když... :D Ráno hodina stepu, která mě opravdu probudila. Taky pobavila a celkověj jsem se pořádně odreagovala a vzala si jendo poučení. Jestli si příště nevezmu víc jak litr pití, tak tam umřu :D Step zkončil, doma jsem si vyhodila věci a jela k babi na přírodní řízky s broskvemi. Tam se zase sešla půlka rodiny. Bráchovi jsem se tentokrát dovolala (15 minut z pevné na mobil :D). Doma mě čekalo pečení muffinů a opravdu se povedly >:)

A neseďte u toho počítače, jděte ven ;)

0 komentářů:

Okomentovat