čtvrtek 2. dubna 2009

Ples a ta akademie



Jak vidíte, na plese se nedalo ani hnout a to to na začátku vypadalo, že nás tam bude málo.
Program...o programu se podle mě nedá skoro mluvit :D Tombola, ve které jsem nic nevyhrála, ukázky latinskoamerických tanců...upřímně, viděla jsem lepší O:D A předtím, mezitím a potom už jen tanec, pití, tanec, pití, tanec a pití :D Mám také pár osudových písní (ale v knihovně nejede youtube :D) :)

Tolik s tou akademií bylo práce a tak rychle to uteklo. Sbory, divadla, tančky, pantomima (nějaké ty balńky, konfety a bonbóny :D)...u některých čísel jsem se fakt bavila :) A taky jsem se asi ztrapnila po celý zbytek mého studiiního života :D Však se poptejte, oni vám lidi rádi řeknou :D
Pauzu mezi dopolední a odpolední akademii zaplnila čajovna na SNP...bla bla, fotky na facebooku ;)




a ještě fotka se skřítkem :)


0 komentářů:

Okomentovat