pátek 24. dubna 2009

Ředitelské volno...

...kdo by se netěšil, ale když ho strávíte jako já, tak se vám do té školy pak i chce :D Aby jste byli v obraze, tohle volno jsem strávila sama se sebou :D

Hned po probuzení jsem vyrazila do Kauflandu. Přišla domů, vybalila a posnídala u Repo The Genetic opera >:) A když už jsem byl doma sama, sedla jsem ke klavíru. Písnička na předehrávky se jenom dolazuje, noty k Morningovy jsou vypsané a začla jsem trénovat Clair de Lune :) To mi připomíná, že jsem našla tu papírovou květinku složenou z not od Clair de Lune, kterou jsem dostala :) No, pustila jsem si tu ukolébavku na nahrávce a zkusila to hrát s ní. Celkem fofry :D Po chvilce mě zaly bolet prsty, tka jsem začla trénovat hlasivky...Muse, Outsiders...zpívala jsem všechno :D :) tohle se opakovala i odpoledne :)

Ségra přišla od zubaře a bylo načase začít dělat oběd. Upečené brambory se slaninou a sýrem. Rychlé ale výborně :) Snězené při koukáná na Harryho pottera xD Potom zase ségra zmizla...a já začala pochodovat po bytě a uvědomila jsem si, jak mě štve, že mamka nechala zazdít ten jeden průchod, takhle nemůžu chodit dokola...takže tam a zpátky, tam a zpátky tam a zpátky...vzpomínky, myšlenkový pochody....pak jsem zase otevřela klavír.
A najednou jsem dostala chuť na TY skořicový sušenky :)

Tak jsem aspoň vyfotila ty nový botky :) Taky mám novou barvu, ale to jsem nevyfotila :D

A nezapomeňte: 2.5.2009 OUTSIDERS ve CHLÍVĚ (Ostrava Poruba) v 19:00 !!! :)

0 komentářů:

Okomentovat