pondělí 27. dubna 2009

Samý veselý věci :D

Sunuju s Aduscus, povídám si s Honzou a mám se fakt skvělě :) Dnešní odpoledne je takový podivný a veselý.

Po cestě do kalvíru zase potkávám kluka, kterýho jsem neviděla 8 let :D V tramvaji začne jakýsi člověk mlátit pěstmi do skla a řvát "Ku**a, kde jsi byl včera v noci?" :D Potom vystoupil, cestou ejště nadával. Pak se zastavil a začal mlátit dětskou aktovkou do sloupu...

Já vesele pokračovala dál do knihovny, kde jsme si omylem půjčila Dekameron ve slovenštině :D Vyšla jsem z knihovny, spadlo mi jabko, málem mě někdo přejel a do klavíru jsem doletěla tak tak. Předehrávky jsou za 14 dní. Cvičím každý den, ale pořád to není ono :( No, to se zvládně :) Předehrávky příští rok snad budou lepší. Chystám další rodinný koncert :D Já, ségra a The Top of the Morning :D No a skladba na absolvák, sice až za 3 roky, ale lepší je být připravený :) Takže to bude Clair de Lune....podle mě perfektní zakončení 8 let :)
Doma jsem opět nachytala ségru s Petrem, kterému jsem zabavila foťák a nafotila pár fotek, tak tady jedna ochutnávka :)

0 komentářů:

Okomentovat