čtvrtek 23. dubna 2009

V první řadě děkuji Tomovi za novou přezdívku a až příjde na to, kdo mi to prozradil, nelzob se na něho ;) :P

Dneska to je takové všelijaké :) V tělocviku zlepšení o 7cm ve skoku do dálky z místa, 3 z matiky, 3 dějepisu (obojí se bude spravovat) a písemka z fyziky asi dopadne taky tak. Písemka z literatury snad líp :) Mé nafukovací balónky měly úspěch, balónkovou bitvu se Zuzkou jsem vyhrála a pak mi balónek praskli :D
Oběd...tak na ten jsem radši ani nešla, pípla jsem, vzala kiwi a odešla :D Potom doprovodila Katuš kousek k Tescu. Zase neuvěřitelný rozhovor pořád dokola o jednom a tom samým...člověku.

Za chvilinku vyrážím do divadla na Tajný deník Adriana Molea a potom na zkoušku v kostele. To abych si natáhla tak 3 svetry :D A jakmile to bude možné, povím vám něco o opeře, na kterou jsem koukala. The Repo Genetic Opera, kdyby jste se chtěli kouknout dopředu :) Opravdu mňamka :D

A zítra do Krmelína >:)

0 komentářů:

Okomentovat