pátek 10. dubna 2009

Hořely nám popelnice :D

To modré jsou zbytky kontejneru na papír :D
To černé budou asi zbytky zelených popelnic :D
A barák je taky truchu sežehnutý :D

Dneska všichni jeli na Pragocon a já zůstala doma. Tak jsem aspoň sbalila Alču ze základky a vytáhla ji do "školní" čajovny (čajovna na SNP, kam podlě mě chodí už jen lidi od nás ze školy :D) Tam probraly všechno možné i nemožné, snědly pity a šly jsem zase domů :D

Po cestě do čajovny jsem potkaly velmi zajímavého psa. Nastoupil do tramvaje na zastávce Mírové náměstí a jel s náma až na Ředitelství Vítkovic. Tam jsme uslyšeli jen skřípění brzd a tupý náraz. Už jsem jen čekali, až pojedem kolem rozpláclého psa. Pes si ale vesele utíkal k benzině, přes přechod a dál směrem k Zábřehu :D

Jinak je všechno při starém. Máme krásné jarní počasí a zítra vyrážíme na chaloupku do Metylalkoholovic. (a někdo za mnou prosím přijeďte, Metylovice u Frýdlantu n. Ostravicí 224 Jsem k dispozici v kteroukoliv denní či noční dobu :D)

A příští týden na mě myslete, máme třičtvrtiletí >:D

2 komentářů:

Domča řekl(a)...

To je jak opsané z pár plurků :D

Monika řekl(a)...

ne všichni kdo mi čtou blog mají plurk ;) .. lae v podstatě máš rpavdu...i když to může být na plurku opsané z blgu :D

Okomentovat