středa 6. května 2009

Už nechci mít sex :D

Památná věta dnešního NŽS, kterou Katka pronesla ve chvíli, co nám p. Radková promítla porod :D

V sobotu jsem poodnikla výlet do Chlíva na Outsiders. A vypadalo tak všelijak :)
Nejdříve Tom schytal culík :D Na první kapelu moc lidí ještě nebylo, i když se začátek o hodinu zpozdil. Ani nevím, co hráli, jak hráli. Jejich koncert jsem proseděla u Kofoly, popř. koukala, jak se Kuba nechal porazit v šipkách :D Na Outsiders jsem všichni poctivě nastoupili pod pódium plní energie. Jeslit staré dobré známé nebo nové písně, bylo to jedno, všichni jsme si koncert užili. Pár fotek, jedno video, zase ty šipky :D A něco vám povím, Kuba, na to jak je vysoký, váží poměrně málo :D


Včerejší hodina stepu byla taková neobvykle veselá. V rekordním čase (o 45 minut dřív) jsem dojela do Školičky, Monča už tam naštěstí dřepěla. Chvilku jsme pouštěli Muse a potom Mamma Mia. To by jste nás museli vidět. Janča mi řekla, ať se dám k roztleskávačkám :D

Ve škole žádné dramatické změny nenastaly. Fránina opravena z 3- na...3- :D Tři rovnice o třech nenzámých jsem pochopila až u dnešní písemky, kterou mám za 1 :D I když sjem z chemie dostala dvě krásné 3, průměr je pořád stejný :-X

Slavností otevření výtahu nebylo vůbec slavností. Asi 15 minut Svrčina kecal a ovšem možném. Mezitím přijeli výtahem 3 kluci ze čtvrťáku a nepozorovaně proklouzli pryč. Pan kameraman si asi 4x nahrával, jak se dveře výtahu otvírají a zavírají, pan fotograf si výtah fotil ze všech možných úhlů. Nejdříve zazpíval sbor primánek...no, Matuška, jen co otevřel dveře, převrátil oči :D Náš výstup byl ještě lepší, než na akademii :) Jenže...výtah je na čip a Honza za 14 dní ukončí školu :D

Úpravy školy pokračují dál. Venku v atriu je stále neskutečný bordel. Před pár dny nás navštívil jeřáb :D A už máme i vymalováno. Divný barvy :D

0 komentářů:

Okomentovat