pátek 22. května 2009

Tak přemýšlím, co jsem vám všechno od minulého pátku nenapsala. Thorárium, soutěž, písemky, nový věci, předávání maturitního vysvědčení prvním maturantům...tak jdeme na to :)

Po osmiměsíční pauze jsme konečně viděla všechny, nebo alepoň část těch našich bláznů :) Že přijede Chan jsem tušila, že přijede Cerri mi úžasně zvedlo náladu :)) Debatní skupinku ještě doplnila Felíska a Kalér. Od těch dvou, vlastně od Felísky, mám ve žlutý sešitě krásný žlutočerný malůvky na památku. Tak jsme jezdili tramvajema tam a zpátky po celé Ostravě. Oběsily jsem lva a jezevce :D Zapadli jsem na pizzu a potom do čajky. Nastal čas loučení a Cerri mi odjela na pěkně dlouhou dobu, pokud nepode na letňák, kterej je už za necelý 3 měsíce a bude to paráda :)

Pondělí anglický slavík byl prostě zážitek :D Za naši školu: školní sbor, sbor primánek, sbor kvinty B, "kapela" třetí A a Adél s Evi. Každého zvlášť hodnotit nechci, primánky jsou primnáky, my jako sbor o sobě víme svoje :D Sbor kvinty B byl překvapením, ale celkem povedený :) Ale Adél s Evi byly naší třešinkou na dortu :) Nervozita sevyřádila si na každém, i když... no, řekněme, že u některých ví´ýkonů jsem pochybovala o hudebním sluchu profesorů z některých škol. Ti lidi, co tam lezli....buď byli pitomí, nebo moc sebevědomí nebo se jen flákali ze školy :D Nnikdo z nás neumístil, máme pěknou zkušenost a opravdu zajímavý zážitek :D

Foto: Evi a Adél

Včera slavila Monika...už týden se pyšním novou nastřelenou náušnicí (od maminky), včera jsme koupili tašku a tílko, mám z toho opravdu radost :) Popřáli mi i lidé, se kterými jsem se neviděla věčnost.



Celý týden je škola taková prázdná a tichá. Možná kvůli maturitám, možná kvůli tomu, že tam kdosi chybí...

No a dneska se předávalo maturitní vysvědčení prvním maturantům. Doprovodný program jsem obohatili dvěma výstupy školního sboru. Upřímně, podle mě to bylo...nebo spíš nebylo. Nemám z toho dobrý pocit :( Příští bude snad lepší, i když bude smutnější :/

Takře, tři, dva, jedna...Adélko, vyhrála jsem :D

2 komentářů:

Janus řekl(a)...

Tak to se necham prekvapit jestli to bude lepsi =oD

Vojtěch Kika řekl(a)...

Ta Eva je pěkná :D

Okomentovat