pondělí 11. května 2009

Už jsem vážně vzhůru ;)

Nejdříve vás vítám s novou tváří a E. moc děkuji :)

Právě se nám krásně rozpršelo tak mám okno dokořán. Perfektní chvilka pro nějaký nášup informací :)

Jak jsem původně plánovala, na Majáles jsem ve středu nešla. Místo toho jsem se zavrtala až po uši do fyziky a dneska jsem dostala výsledek mého snažení. Za 3 :D
Čtvrteční zkouška ve školičce měla tentokrát úplně jiný nádech. Chodí nás tam teď méně, takže je více prostoru a celkově je to takové volnější. Takže se něco hrálo a zpívalo. My ostatní jsem tančili. Taky se mi dostalo vynikající masáže ♥
Pátek jsem měla strávit mezi mažoretkami, ale nic z toho nebylo.
V sobotu se jelo na chaloupku. Tam čekali oškliví dělníci :D Chaloupka se zatepluje. Všude je binec, ani na záchod jsem se skoro nedostala, resp. nešly zavřít dveře ... :/


Po výborném obědě se šlo na procházku do jakési hospůdky, kde bude mít Kalamitta koncert. V polovině jsem to vzdala, pže se mi z mamčiných zdravotních bot udělaly puchýře a boso jsem kulhala zpátky přes celý Frýdlant. Chodník trochu pálil :D Taky jsem po cestě objevila...ehm..pixli na banány? :D


Už ani nevím, co jsem dělala celý zbytek dne :D Mamka se šprtala víc než já. Pamatuju na opékaní buřtů a výlet na kofolu >:)
V neděli jsem byla lína a vylezla z postele až po 10. Snědla jsem jogurt, chleba s brynzou a rajčaty, na něco koukla a šla si lehnout ven na sluníčko. Tam mi začlo být tak špatně, že jsem musela zase zpátky. Usadila jsem se v okně svého zeleného pokojíčku v druhém patře chalupy, pouštěla na střídačku Oldfielda, Muse, Beatles, Abbu aj. do ulic a kreslila, nebo se jen tak koukala z okna :) Tu nakreslenou ohavnost jsem radši založila a začla balit. Vrátili jsem se docela brzo :)

Ze školy jsem se dneksa dostala už ve 12:20 a vesele mířila k Culince na oběd (polévka se šunkou a vejcem a na druhé zapečené brambory s brokolicí a ... to byla slanina? :D) A Bára taky dostala napapat :)

A taky nám čím dál tím víc roste do krásy :)


Trochu jsme si pohráli a pádila jsem domů :)
Takže jsem začla psát slohovky do angličtina, žádný velký pokrok :D Zahrála jsem si na kalvír, snědla dva rohlíky, povysávala předsíň, ale angličtina stojí :D

A na závěr mám pro vás pozvánku!
Čtvrtek 14.5.200* v 17:00 v klubu Templ na Stodolní předehrávky posluchačů hudebky v Mar.Horách ;) (ano, taky se tam předvedu :D)

3 komentářů:

Dořičáčci řekl(a)...

sakra a já si teď domluvila návštěvu :-( tak nic, příště....

Kalimka a Iggi řekl(a)...

...hezký ksichtík blogu...opravovat chybičky by to chtělo...muck

Adanedhel řekl(a)...

no, slušivé toto :))

Okomentovat