pátek 15. května 2009

Show must go on!

Poslední zvonění Oktávy bé...prostě bezkonkurenční. Jsem si jistá, že tahle třída bude chybět všem. Už to prostě nebude Hajdy jako dřív. Tak rychle ten rok utekl, že jsem si toho ani nevšimla. Tolik jsem toho zažila, tolik se toho změnilo, že to až není možné. První tohle, tamto a zase něco jinýho. První rok na střední a už teď vím, že to bude rok, na který budu vzpomínát ze všeho nejradši. Všem Vám moc děkuju! A pokud můžu být konkrétní, tak největší dík patří Tomášovi ... :)

A ještě v prosmutněném dnu...nastřelená náušnice a ostříhané vlásky :)

V pondělí mě čeká soutěž se sborem ve zpěvu anglické písně. Strašně se na to těším :) Zpívame sice Knocking on Heaven's Door (poctivě demokraticky odhlasováno :D), ale podle mě to máme moc pěkně nachystaný :) Potom za nás budou ještě bojovat Adél s Evi, písnička pěkná, neznám ji, určitě to zvládnou :)

Včera jsem velikou část dne strávila v Templu, zase :D Naklusala jsem tam už na 4. Bylo mi řečeno, že si to můžu jít zkusit, tak jsem si to bez zvuku zkusila. Potom seděla až do mého výstupu u baru a koukal na biolu s přestávkami na blbosti, jako je tradiční schovka...bez té se naše předehrávky prostě neobejdou :D Z předehrávek jsem si nakonec odnesla obrovskou modřinu na koleni a oříškovou milku. No...samozřejmě, že jsem to úplně zkazila :( Jsem pořád myšlenkama jinde...
Večer Jananas a Xindl X, paráda :) Přišla Kamča s Vaňkem. Vedli úchylné debaty, tak jsem Vaňkovi zabvila mobil a nahrála mu rekord v nějaký hře :D Myslím, že to už nepřekonají, určitě mě teď musí mít rád :D Po devátý jsem to vzdala a šla domů. Dopsala tahák do bioly, lehla a hned usla.

Pro denšek *THE END* (Adél, díky :D)


..A všem Vám držím palce :)

2 komentářů:

Dořičáčci řekl(a)...

jak ostříhanéééé ??

Monika řekl(a)...

Celkem dost :D Všimla jsem si toho pořádně až před tím, než jsem šla spát :(

Okomentovat