sobota 30. května 2009

Už je to nějaký ten čas, co jsem o sobě nedala vědět a už mě to začalo trochu štvát :)

23. května se poštěsilo....Zuzanka mažoretila...u Shopinu :D

A když už jsme u té Zuzanky, tak Zuzanka se nám spárovala :))

Oktáva B nám odmaturovala. Jo, je to už stará informace, ale já ji tu ještě nemám. Byli šikovní, nikdo nepropadl. A jak jsem se na ně chodila dívat, tak jsem se toho začala míň bát :) Pak už se jim jenom předalo vysvědčení a byli pryč. ... Ne, pořád do té školy lezou :D



Předávání proběhlo opět v jisté obřadní síni. Výkon jsme podaly...no, bylo to lepší, to asi proto, že to byli zrovna oni. No...když už jsme byly v té obřadní síni...Adélka měla svatbu :D



Během následujícího týdne bylo ve škole dusno. Písemky, zkoušení...poznávačka kytiček (naučená a zfoukutá běhm 20 minut :P) No a někteří z nás se těšili na víkend v Budišově ;)

Víkend v Budšvě byl jaký byl. Něco se tam dovezlo a nedovezlo zpátky, něco se tam zašpinilo, vypilo, stalo a následně rozneslo :D O:) Tak nejdůležitější události...no, asi jenom jedna...válka v bahně. Nebýt Happyho skvělého postřehu, tak jsem zůstala čist
á :D Taky nesmím zapomenou na ten záchod ve vlaku :D

"Co budeme dělat?"

"Zapálíme les!"
"Uspořádáme soutěž, kdo podpálí větš kus lesa za půl hodiny!"
"Máte sirky?"




V podnělí byl den oceánů...nepodstatná informace :D

Máme 14 dní do uzavření klasifikace...oni ale tu snahu neocení :D

A posledních pár písmenek...Outsiders měli poslední předprázdninový koncert. Opět zazněly
dvě nové/staré písně, opět jsme skákali pod pódiem a opět jsem sebou měla foťák >:)



A ještě pár nových věcí. Nákup k svátku přinesl botky <3 A dnešek krysu :D :)


0 komentářů:

Okomentovat