pátek 6. března 2009

Stříh a konec!

Včera mě odstřihly od domácího netu, ano, zasloužila jsem si to, tak budu muset přežívat na knihovnách (ne, na to opravdu nebude čas) a věci do školy čerpat z knih :/ Ale tak hlava mi odpočine, trochu toho zase přečtu atp. :) Budu mít více času na trajdání po venku a mohla bych konečně oprášit to číslo na akademii :) Když už o té akademii mluvíme, dneska se mi podařilo uzmout na chvilku Tomovi nootebook, projížděla jsem maturitní otázky (fuj, fuj, fuj :D) a narazila na dokument s názvem Akademie 2009, nedalo mi to a koukla jsem se (přece to jen budu "moderovat", tak co :D A Tomáš se nezlobil :) ) a učinila zajímavé zjištění. Akademie se bude zahajovat -----, tedy ta dopolední pro školu, a budou ------- ... s ------ a sem tam s nějakým překvapením xD

A když se v nadpisu zmiňuju o těch koncích...zase za to můžu já, ale tak moc mě to nežere, jak jsem čekala ;) A podle mě je stejně každý konec symbolem nového začátku :)

Taky nevěřím doktorům, spíše zdravotní sestrám! Včera jsem byla na kontorlu a dostala jsem injkeci do zadku s tím, že to vůbec nebude bolet. Ze začátku nic, ale celou noc jsem nemohla na té straně ležet a ve škole jsem se málem nemohla ani posadit :D

Dále jsem dostala 1 ze zpěvu lidové písně a byla jsem donucena zúčastnit se školního kola soutěže ve zpěvu lidové písně :D Problém je v tom, že já neumím zpívat lidové písně :D Zmůžu se pouze a jedině na jednu slovenskou, kterou jsem zpívala ještě, když jsem chodila do sboru a vystupovala v bílém tričku a bleděmodré sukni s bílími puntíky xD Dále nám p. magistra nenápadně oznámila, že jako prváci čtyřletého gymnázia máme povinnou účast na matematické olympiádě a že prej to bude známkovat . . . kůkuřička xD

0 komentářů:

Okomentovat