neděle 8. března 2009

Nejsem ve škole ani 3 hodiny a už se mi chce domů. Zánět spojivek se mě neustále drží, což je velmi nepříjemné. Štípe to, je to červené a celkově to není vůbec pěkné. V noci se budím a musím si doslova rozlepovat oči. Nebo v noci nespím...

Včera jsem se koukala na Twin Peaks. Nejdřívě ráno na půlku se sestrou, ale ta to potom vipla, že už se na to dívat nechce. Odpoledne odešla ven a já se dokoukala. Čekala jsem, že uvidím zlomky ze seriálu, který jsem sledovala jako malá, ale zjistila jsem, že film vlastně vyprávíí jen o 7 dních posledních dní života
Laury Palmerové a seriál o vyšetřování její vraždy. Film byl pro mě trochu nepochopitelný, ale ten základ bych měla. Jen některé scény a postavy mi stále nelezou do hlavy. Také motiv vraždy mi nějak unikl...

Víkend bez internetu mě donutil postavit si choreografii na akademii, uplést náramek a naučit se literaturu. Tomáš byl někde...někde, takže jsem nevytáhla paty z domu, pokud nepočítám nákup sešitu za 16 korun. Podle mě zbytečná investice, sešit dopíšu a v životě už ho nepoužiju. Akorát bude ležet v šuplíku spolu s mými ostatními sešity ze základní školy.

Náladu mi vždycky ale zlepší myšlenka na blížící se školní ples. Nevím, co si od toho mám slibovat, ale strašně se na něj těším. Jen se obávám, že to dopadne jako na plese na základce. Po dvacetiminutách to vzdám, sundám si boty a zakopnu je někam pod stůl. Déle jak hodinu to na nich nevydržím. Což mi možná bude i trochu vadit, na těch botách jsme přece jenom o trochu vyšší než Tomáš , který mě už taky donutil, abych mu slíbila tanec a to je další problém. Ne že bych neuměla tancovat, ale přece jenom ty taneční jsem ještě neměla :D ... Jo, tam se taky moc těším :D


Tak jsem se přesunula do vedlejší učebny. Máme francouzštinu a píšeme dopisy. Fancouzká klávesnice je škaredá, nechápu, jak na tomhle můžou někde psát. Každopádně mám na to ještě 20 minut, tak se s vámi rozloučím :)

1 komentářů:

Koo řekl(a)...

かっこいいイメージですね。

僕も音楽が好きです。
バンドをやってます。

i love music,too.
byebye!

Okomentovat