sobota 21. března 2009

Je to se mnou špatný :D


Nejen že se podezřele zlepšuju ve škole (mami, ty dobré známky na netu ještě nejsou :D), ale taky se mi začíná dařit hodně věcí :)


Za těch 12 dní mé neaktivity jsem určitě postřehla mnoho zajímavých věcí, ale opravud si na ně nevzpomenu :D

A taky se omlouvám Ph4temu, kterýmu jsem slíbila už dávno, že sem něco napíšu O:)


A tak začnu tím nejčerstvějším :)

Ve čtvtrtek jsem byla nakupovat (konečně), maminka mi koupila moc krásnou hippie halůenku a tašku a hned druhý dne jsem se s tím musela ve škole pochlubit >:) A v pátek jsem si koupila plcaku s Beatles <3

Pátek první zkouška sboru mimo školu. Celkem sranda, na zpěv jsme tam byly 3, ael nástroje musely být komplet, že :D (Další zkouška byla veselejší, už nás bylo moc moc a moc. Vlastně kromě Zuzky, která nás vede a taky kytara chyběla :D) No a dneska mám čerstvě nové botičky na školní ples :)

Tenhle víkend, ale prý už v pátek, začalo jaro. Nepozoruju žádné změny :D Na to, že už není taková zima, jsem například neviděla ještě jedinnou sněženku, nebo to druhý, co má taky růst :D

Ve škole bude tenhle týden celkem nuda. Děcka jeli na lyžák a z původních 23 nás do školy chodí 8. Zítra to vidím tak na 4 :D Taky končíme v 11:25, což je celkem nevýhodné. V jídelně otvírají až v 11:45 a před otvíračkou pouští jenom invalidy... :/

Během těch 12 dnů jsem své tentononc k poslechu rozšířila o kapely Poets of the Fall & Muse. Jenže, jenže...2 CD od Toma mi vystačí na jendo odpoledne a to je pak špatné :D


Taky s internetem to vypadá stále bídně. Budu bez něj asi dost dlouho a když není internet, HOG jdou potiom těžko... :(






4 komentářů:

Dořičáčci řekl(a)...

No když dojdeš k nám, nějakou sněženku uvidíš :-)

Anonymní řekl(a)...

haa...Muse mám celou diskografii 8-):D:D a dva koncerty :P (a můžeš hádat díky komu :D:D)

Anonymní řekl(a)...

Tomáš vždy balí dívky na na cédéčka Muse :-D Já mám doma něco lehce přes 150 cd Oasis a na to se ještě žádná slečna nechytla, to nechápu :-D honza p.

Monika řekl(a)...

tak mi to dej poslechnout a uvidíme :D

Okomentovat