pátek 3. července 2009

Prázdninový

Prázdnin si "užívám" v podstatě už od úterý. Sportovní den na škole šel nějak mimo mě, tak jsem si nechala napsat omluvenku. V úterý jsem se vyspala do růžova, v klidu se najedla a v klidu odjela do školy nafotit pár fotek a fandit. Bezúspěšně.


Ve středu tedy všichni odjeli na výlety. Já jela popřát bráchovi k svátku, odevzdat mu knížky a popřát štastnou cestu na Hawai. (Dneska mimochodem omylem spustil nějaký poplach, který přivolal policii. Zajímalo by mě, jak jim vysvětloval, že to bylo omylem :D)

Ve středu ráno se měla uskutečnit menší výprava na sportovní den g. Volgogradská...ale komu by se chtělo tak brzo ráno vstávat :D Takže se ven šlo až odpoledne a to do kina. Coco Chanel v hlavní roli Audrey Tautou. Co mě opravdu potěšilo bylo, že to nedabovali. Dostala jsem do ucha francouzštinu a do oka celkem pěknou podívanou :)

V pátek měla mamka promoce. Skoro dvouhodinový, nudný "obřad". Mamka dostala diplom, kytku, byli jsme na obědě, celá rodina. Ještě jsem na Masarykáči prošla výstavu fotek. Takže malá ochutnávka a na zbytek se běžte podívat sami ;)

Taky jsem dostala od babičky nový plavky a šaty :)

Den poté se konala ona slavná Metylpárty...na který jsem nebyla :D

V pondělí moje sestra ukončila akademii základní docházku do školy. Strašná sláva, opravdu xD Sice k tomu nemám důkazy, ale naše loňská akademie byla opravdu opravdu lepší :D Hmm, to vysvědčení jsem dostala + nějakých pár pochval. Není čím se chlubit :D
Druhý den dostala vysvědčení i ségra a šlo se žebračit :D Takže mám ěnjakých 600 na Colours, tak mi držte palce, ať je neztratím jako loni :|

Včera už Zuzi konečně mohla ven, tak mě při té příležitosti vytáhla na nákup. Koupila si tři tílka, moc jí slušely ;) Taky jsem vymyslela dárek pro Vojtu, který by na 99% přišel vhod, jenže je v tom malý háček :D :|

A dneska ráno jsem měla strašnou chuť udělat něco Houďovi nebo jeho mobilu :D

Zítra jedu do Šumperka, v pondělí mě tu máte :)

Xo xo ;)

1 komentářů:

Zuzi řekl(a)...

výstavu jsem viděla,úžasné;)...a o dárku radši nemluv:P

Okomentovat