neděle 12. července 2009

Ještě to nekončí...

...a tak máme pořád dost týdnů na to se opálit nebo spálit, někoho sbalit a poslat pohled. Já zatím dostala jeden, od zelenýho mužíčka z Mallorcy :) Honza se vrátil z Honollulu a když jsme u těch jiných zemí, tak poletím do Turecka. Včera večer jsem ale přišla na to, že mám strašněj strach z toho letadla :| ...

Ještě něco málo ke Colours. Jsem si myslela, že hodím kecy z každýho dne, ale nějak jsem to nezvládla. Moje tělo potřebovalo fakt hodně spánku a 3 dny po Colours jsem pro změnu neusla vůbec.
Druhý den - asi nenajdu slova. Jamie mě opravdu převapil :) Oblíbila jsem si ho asi víc než je zdrávo :D Už se dalo potkat i více lidí, takže jsem asi 15 minut kecala s Čoresem u Věry Špinarové a tak nějak mi ani nedošlo, že začlo pršet a zase jsem zmokla <3


Třetí den - to jsem se vážně nezastavila. Šlo to od koncertu ke koncertu :D Nightwork --> Jon Anderson --> Up!Great --> Švihadlo --> Jape --> Morcheeba --> Glenn Kaiser Band --> Jaromír Nohavica --> N.O.H.A. no...ty červený se mi fakt líbily :) a dneska se pro změnu potkávaly maminky s mimčama. Taky "workšop" jsem měla, břišní tance :)) To byl ale jediný, co jsem letos stihla :(




Čtvrtý den - ten jsem strvila s bandou mých spolužaček ze základy, zvláštní lidi :D Už nebylo moc co k poslechu, tak se stihl Xindl, Maceo Parker, David Byrne a jedno divadlo, které se nám fakt nelíbilo :D



No a teď už skoro 14 dní sedím doma, krom nějaké té chalupy a čajky s Pítrou :) Obnovení konverzací s Blumou mi taky zlepšilo náladu :) Dostala jsem se k fotkám číči, uvědomila si své poflakování a napsala pár soutěží na hog, sjela jsem až do konce Gossip Girl, každej den vařím oběd a celkově se mám tak fajn a vesele :)


Foto a úprava kočky: Ellena Lindertová

No a letňák je pomalu za dveřma :)
A na zbytek se těším v září >:)

1 komentářů:

Astrid, Sadie řekl(a)...

Možná by tě zajímalo, že tu poslední fotku jsem fotila já a sama upravovala a nikdo ti nědal jakékoliv povolení tu fotku kočky zveřejňovat, proto tě prosím, aby si ji smazala, nezveřejňovala, nebo uvedla, kdo tu fotku fotil i upravoval

Okomentovat