čtvrtek 9. července 2009

Colours of Ostrava - den první

Tak už nám to začalo :)
4 Dny plné rozmanité hudby, skvělé atmosféry. Už první den se nás tam nahrnulo 8 a půl tisíce. A mohli jste to poznat doslova na vlastní kůži :D

Jako vždy první den se nic moc nedělo, ale přesto se to zahájilo ve velkém stylu. Michael Nyman Band mě opravdu ohromil. Jeho hudba mi připadala...prožitá, plná emocí, byla přesná a promyšlená, přesto elegantní. Byla jsem vskutku nadšená :)


Druhý koncert byl spáchán na Czech stage. Michal Hrůza a Kapela Hrůzy, ale hrůza to nebyla. Jeho písničku ... "To je můj utajený svět, 1+1 tam a zpět a zpět" určitě znáte.


A poseldním, co sjem v prvním dnu slyšela, byli Tata Boj s Anh Triem. Bohužel jsem slyšela jen dvě písně a pak mě naléhavá situace odeslala jinam. Ale i z těch dvou písní mám zážitek. Tata Bojs neposlouchám, na colours jsem je sice jednou slšela, ale moc si to nepamatuju... ale spojen s Anht Triem byl určitě dobrý nápad :)


Počasí se nám zatím drží a snad vydrží :) Každý rok mě Colours ohromí a ve srovnání s 6 předchozími ročníky, které sjem navštívila, je ta změna opravdu vidět :)

Takže hurá do ještě většího víru barev :)

0 komentářů:

Okomentovat