čtvrtek 30. července 2009

Na penicilinu

Abych to shrnula co nejlépe...hodinu a půl sedím v čekárně s malými uřvanými haranty, pak mi řeknou, že mám lehce červený mandle a napíšou mi penicilin. Ten pak koupím v lékárně za 17 korun. Jsem podle máti dost zdravá na to, abych jela půl hodiny k babince na oběd a zpátky, abych lezla na studenou chodbu zjistit, jeslti je zamčený vchod ale do obchodu koupit foťák s Pítrou ne...
Jsem prostě taková a maková, jak se jí to zrovna hodí. ... :X

Dva dny zpátky jsme jako vzorná rodinka jeli na výlet do Brna. Dvě a půl hodiny ve vlaku tam, tak jsem je provzpomínala letňákem 07 a 08 a vůbec všemi mými návštěvami Brna a nemohla se dočkat, už uvdím místa, na která se vždycky vracím moc ráda. Halvně sem:

Takže jsme zkoukli výstavu Bodies Revealed (!!!) a brněnskou ZOO, kterou už nechci nikdy vidět. Ano, mají tam sice krásný anakondy a kočku pouštní, ale je to furt do kopce a 6 hodin tam strávených mi na nějaký čas vydrží ...

--> FOTKY <-- ;) No a teď jsem na tom penicilinu... v 8 ráno, 4 odpoledne a tam o půlnoci. Přežívám na kupě půjčených knížek, milionech soundtracků a starých Reflexů. Zítra, vlastně dneska jedu čistit hlavu na chalupu tam trochu na sever a "kompletně k dispozici" budu až na letňáku, kterej je ani ne za týden a kufr pořád leží ve sklepě. Vracíme se z chalupy ve čtvrtek kdo ví v kolik. Musím nakoupit, což budu dělat ještě ve čtvrtek večer úplně mimo, v pátek balit a zabavit na odpoledne Menzlovku...ten hajdalák má zase zaracha... Zajímalo by mě, jak ona to dělá... S El bylo uzavřeno něco jako příměří a uvidíme, jak to tda půjde... :) A zase jsem svou mp3 obohatila o nové kousky, jeden z nich třeba tento:

Tak se taky obohacujte, čistěte si hlavy, máčejte se ve vodě a zakažte mandlím červenat se :P

P.S. Aduš, tu nutellu! ;) suun

0 komentářů:

Okomentovat