sobota 26. prosince 2009

Vánoce by měli někdy zakázat. Ano, posezení s rodinou štedrovečrní večeře je fajn, pohled na úsměvy jiných, když rozbalí dárek od vás, je taky krásný, ale to co se děje po nich a před nimi je děsný...

23. jsme poslali Igora do Kauflandu...přišel a řekl, že je tam tolik lidí, že už by se tam nikdo nevlezl. Mamka to samé druhý den chudák zděšený tím, co lidi kupují na poslední chvíli. Jenom já doma sedím se skleničkou martini :) (z čehož vyplívá, že se mi do uklizení moc nechtělo a mamince se to nelíbilo :X )

Vánoční ráno jsem celé proležela v posteli se soundtrackem z Avataru v uších. Pak jako že bych už měla vylézt... "Moniko, pojď šít mašličky", vrrrrr. Ušila jsem mašličky na celý stromek, spořádala 2 termixy a šla vybarvovat mandaly <3 Přišel mamčin bratr s přtelkyní, já se sestrou už jsme byly hezky oblečenné a nachystané. Večeře byla výborná, všem chutnalo. Pod stromečkem jsme potom našli spousty krásných dárků. Má sbírka náušnic byla obohacena o několik párů krásných náušnic, taky budu zase hodně vonět :D Igorky se krásně trefily s prstýnkem k tričku od sestry. Největší radost mi udělal ten notebook no :) Takže děkuju, Ježíšku :)

Pak už ty Vánoce stačilo nějak zakončit. Zakempily jsme se sestrou a plno jinými v čajovně a nakonec v Lodi. Já mezitím absolbovala zhruba pěti až šesti kilometrovou procházku. ... V Lodi nechybělo šampaňské, zábava, nějaké ty pády a tanec. Domů jsem dojela před čtvrtou ranní, snědla rohlík, nasmála se u teleshopingu a hurá spát :)

Den na to jsem po třičtvrtě roce viděla malýho brášku :)

Teď to jsou a budou zase čajky, procházky, návštěvy, zkoušky, jeden koncert a Silvestr, na toho bacha ;)

Tady máte song a dobrou noc :)

0 komentářů:

Okomentovat